عضو شورای اسلامی شهر مشهد :ظرفیت‌های فراملی برای رفع آسیب‎های مشهد استفاده شود

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اشکالات فراوان راه‌حل‌های اجرا شده در زمینه بافت فرسوده اطراف حرم رضوی گفت: برای رفع آسیب‌های کلان مشهد باید از ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی استفاده شود.

خبرگزاری فارس: ظرفیت‌های فراملی برای رفع آسیب‎های مشهد استفاده شود

حجت‌الاسلام مجید فاطمی ارفع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: برخی از آسیب‌های کلان مشهد مانند بافت فرسوده اطراف حرم رضوی فقط با نگاه درون‌شهری و محدود به حوزه مدیریت شهری برطرف نخواهد شد بلکه اعتقاد داریم برای رفع این آسیب‌ها باید از ظرفیت‌های ملی و حتی بین‌المللی استفاده کامل شود.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل انتخاب سید صولت مرتضوی به عنوان شهردار مشهد همین نگاه ملی و فراملی بوده که شخص توان جذب حمایت‌های ملی و بین‌‌المللی را داشته باشد و با نگاهی که امروز در شورای شهر حاکم است امیدواریم طرح جامعی در خصوص بافت‌های فرسوده اطراف حرم رضوی تصویب و اجرا شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص بافت‌های فرسوده اطراف حرم امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: اگر در بحث بافت‌های فرسوده سوء‌تدبیر اتفاق نمی‌افتاد امروز شاهد چنین وضعیتی نبودیم؛ حتی راه‌حل‌هایی که برای برون‌رفت از این مشکل مطرح و اجرا شده نیز در شأن شهر مشهد نبوده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 2 =