دولت راه نفوذ فتنه گران را به نظام مدیریتی کشور باز نکند

حجت الاسلام محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد
 حجت الاسلام فرزانه با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی، آن را پاسخی کوبنده به فتنه آمریکایی ۸۸ عنوان و تأکید کرد: مردم ایران انتظار دارند دولتی که با شعار اعتدال و امید به او رأی داده اند، راه نفوذ فتنه گران را به نظام مدیریت کشور باز نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد در خطبه های نماز جمعه این هفته در حرم مطهر امام رضا(ع) اظهار کرد: رییس جمهور و وزیر خارجه دولت استکباری امریکا تاکنون با سخنان و رفتار خود چند امر را در منظر جهانیان ثابت کرده اند؛ نخست آن که ما در امور هر کشوری که بخواهیم دخالت می کنیم آن هم دخالتی که به نفع ما باشد نه نفع ملت ها.

وی با بیان این که مسؤولان امریکا در گفتار و رفتارشان، پیمان شکنی و دروغگویی و مکر را ثابت کرده اند، افزود: آن ها نشان داده اند که تصمیم دارند خود را بر ملت ها تحمیل کنند و در این مسیر خود را آزاد می دانند به گونه ای که پاسخگوی هیچ یک از اقداماتشان نیستند.

ابرقدرت پوشالی امریکا تحت سلطه صهیونیست های غاصب است

حجت الاسلام فرزانه اضافه کرد: آن ها با ابراز نگرانی های مداوم نسبت به امنیت اسرائیل، به مردم نشان دادند که زیر سلطه این دولت غاصب و گرگ صفت هستند به همین دلیل در مذاکرات هسته ای نیز بارها به رژیم صهیونیستی دلگرمی دادند که در برخورد با ایران اقدامی علیه امنیت شما نخواهیم داشت. بنابراین شما ملاحظه می کنید که این ابرقدرت پوشالی زیر سلطه عده ای دژخیم خونخوار و صهیونیست قرار دارد.

امام جمعه موقت مشهد تصریح کرد: از دیگر نکات این است که ثابت کردند از انقلاب اسلامی وحشت دارند؛ از اقتدار ایران، نفوذ در منطقه و الگو شدن آن و نیز تهدید اسرائیل غاصب توسط ایران می ترسند، از این که اسلام بر نظام حاکم است و مردم بر مبنای اصول اسلام زندگی می کنند.

وظیفه ما حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای و وظیفه تیم، تأمین کامل حقوق ملت است

وی با بیان این که وظیفه ما شناخت و رصد لحظه به لحظه امریکا و پرهیز از غفلت است، افزود: در این راستا، به فرموده رهبر انقلاب، وظیفه ما حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای است و آن ها نیز وظیفه دارند مراقب کید و مکر دشمن باشند تا کوچک ترین حقی از ملت پایمال نشود و یک لحظه غفلت، گناهی نابخشودنی است چرا که ضربه های سنگینی به ملت وارد می کند.

حجت الاسلام فرزانه با تأکید بر نترسیدن از دشمن در عین کوچک نشمردن او و حفظ آمادگی همیشگی برای مقابله، گفت: بایستی با حفظ اتحاد و پیشرفت های علمی و اقتصادی بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی و استحکام آن بیفزاییم؛ سیاسیون بترسند از این که میان دو نفر یا دو گروه دلسردی، نگرانی و کینه ایجاد کنند.

دولت، راه نفوذ فتنه گران به نظام مدیریتی کشور را باز نکند

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی، آن را پاسخی کوبنده به فتنه آمریکایی ۸۸ عنوان و خاطرنشان کرد: حوادث تأثربرانگیز این فتنه شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ و زمینه تغییر نظام را برای دشمنی را که از حماسه مردم در انتخابات بهت زده بود، فراهم کرد.

امام جمعه موقت مشهد خطابه به دولت یازدهم تأکید کرد: مردم ایران خصوصا خانواده های شهدا انتظار دارند دولتی که با شعار اعتدال و امید به او رأی داده اند، راه نفوذ این فتنه گران را داخل نظام مدیریت کشور باز نکند. این مردم همچنان که انزجار از امریکا را در دل و زبان دارند از فتنه و فتنه گر هم بیزار هستند و شعار جاودانه مرگ برامریکا را ادامه خواهند داد.

ریشه فساد اقتصادی، تبعیض و غارتگری اموال مسلمانان در نظام اسلامی باید قطع شود

حجت الاسلام فرزانه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از آن همه هشدار و تذکر رهبر معظم انقلاب نسبت به برنامه های اقتصادی باز هم این روزها در بیانیه تحقیق و تفحص مجلس، شاهد غارت اموال مسلمانان توسط عده ای غارتگر هستیم؛ این حرکت ها از آن جهت ناپسند و ضد انقلاب است که از یک سو با فلسفه وجودی حکومت اسلامی که گسترش عدالت و برچیدن تبعیض است، تضاد دارد و از سوی دیگر، سبب می شود به تدریج یک طبقه اشراف و مترفین در درون مسؤولان نظام ایجاد شود که در برابر نظام دست به فتنه قارونی بزنند.

وی افزود: مال اندوزی مسؤولان همچنین جامعه را مبتلا به دوقطبی اقتصادی می کند که در آن عده ای در اوج ثروت و مکنت و در مقابل، عده ای در اوج فقر به سر می برند و این اوج فقر و اوج ثروت هر دو زمینه فساد را فراهم می کند.

امام جمعه موقت مشهد یادآور شد: رهبر معظم انقلاب از رؤسای سه قوه به خصوص رییس جمهور انتظار دارند که ریشه فساد اقتصادی، تبعیض و غارتگری اموال مسلمانان در این کشور قطع شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 11