امام جمعه فریمان: اعمال تحریم‏‎هاى جدید توسط دولت آمریکا اهانت‏‌آمیز است

خبرگزاری فارس: اعمال تحریم‏‎هاى جدید توسط دولت آمریکا اهانت‏‌آمیز است

امام جمعه فریمان گفت: رفتار دولت آمریکا در اعمال تحریم‏‌هاى جدید غیرقانونى و اهانت‏‌آمیز است.

 حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبایی اشکذری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریمان با توصیه خود و همه نمازگزاران به تقوای الهی و ترک محرمات به بیان اهمیت زیارت اربعین پرداخت و اظهار کرد: شاید یکی از مهمترین دلایل بر اهمیت مسئله اربعین همان سخن گهربار امام حسن عسکری(ع) است که زیارت اربعین را نشانه‌ای از ایمان و علامت مؤمن بر می‌شمارد.

امام جمعه فریمان افزود: زیارت اربعین تجلی آشنایی با هدف باطنی قیام امام حسین(ع) است و برای همین این قیام پر ارزش عامل بقا و ماندگاری دین اسلام شد.

طباطبایی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: رفتارهای دولت‌مردان آمریکا، سبب بالا رفتن بیشتر دیوار بی‌اعتمادی مردم ایران اسلامی به دولت آمریکا شد و بار دیگر حافظه ملت ما را برای بازخوانی دوباره نسبت به خاطرات گذشته و خوی استکباری آنها فراخوان کرد.

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبایی اشکذری با بیان اینکه رفتار دولت آمریکا در اعمال تحریم‏هاى جدید نه تنها غیرقانونى بلکه عمیقاً اهانت‏‌آمیز نیز است، خاطرنشان کرد: نحوه برخورد با اجراى توافق‏نامه اخیر ژنو آزمونى براى صداقت کشورهاى غربى در مورد ایران خواهد بود و لذا کشورهاى غربى نباید اشتباهات گذشته در نحوه برخورد با ایران را تکرار کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 3