امام جمعه مشهد:دشمنان نان اختلاف بین شیعه و سنی را می‌خورند

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ گفت: نقشه دشمنان ایجاد تفرقه بین ملت‌های مسلمان است و آنها با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، نان استعمار را می‌خورند و این اختلاف را به وسیله وهابی‌ها و تروریست‌ها علنی کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: دشمنان نان اختلاف بین شیعه و سنی را می‌خورندبه گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌ا‌لله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مشهد در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: نواب صفوی دارای شخصیت فوق‌العاده بارزی بود و اخلاص و دلدادگی‌اش به دین خدا و اهل بیت (ع) باعث شده بود که قدرت معنوی عجیبی داشته باشد.

امام جمعه مشهد گفت: در آن روز به شخصیت بی‌نظیر وی برچسب تندرو زده و با همین برچسب تندرو نیز وی را از عرصه‌های دینی و حوزوی کنار گذاشتند بنابراین اسلام نتوانست از این روحانی استفاده کند.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با بیان اینکه این شگرد دشمن در همه زمان‌ها است اظهار کرد: هر وقت یک عنصر در عرصه دفاع از نظام و اسلام ظهور کند و در برابر فتنه‌ها مردانه ایستاده و امر به معروف و نهی از منکر کند، دشمنان تلاش می‌کنند وی را با برچسب تندرو از میدان خارج کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شما مردم زمان نواب نیستید چرا که شما با روشن‌گری‌های رهبر انقلاب درس‌ها آموخته و قوی‌تر از آن هستید که عده‌ای با شعار اعتدال بخواهند به همه نیروهای دلسوز انقلاب برچسب افراطی زده و آنها را کنار بزنند.

وی اظهار داشت: نقشه دشمنان ایجاد تفرقه بین ملت‌های مسلمان است و هم اکنون نزدیک سه قرن است که دنیای اسلام به خاطر همین اختلاف و تفرقه در مستعمره مستکبرین جهان‌خوار غربی است.

آیت الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: جدایی بیانداز و حکومت کن هنوز هم به وسیله استکبار جهانی در حال پیاده شدن است و دشمنان با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، نان استعمار را می‌خورند و این اختلاف را به وسیله وهابی‌ها و تروریست‌ها علنی کرده‌اند.

امام جمعه مشهد روحانیون اهل تسنن را خطاب قرار داده و عنوان کرد: جریان وهابی و سلفی برای آنکه مزدور استکبار است در هر منطقه‌ای که وارد شده است بین شیعه و سنی را به هم زده و نمونه این مسئله را در استان الانبار عراق می‌توان دید.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ افزود: این سلفی‌هایی که در کشور ما دفتر زده و جوانان را جذب می‌کنند باعث ضربه زدن به خود شما خواهند شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: من به دستگاه‌های امنیتی می‌گویم ما تنها نباید ناظر خوبی بوده و آمار بدهیم، این آمارها به چه درد ما می‌خورند، نباید منتظر نشسته و اجازه دهند یک تشکیلات سیاسی از آن طرف مرز داخل کشور دفتر بزند، این با هیچ توجیه امنیتی قابل توجیه نیست.

آیت الله علم‌الهدی افزود: برادران اهل سنت بدانند که در این کشور انقلاب شده و در سایه این انقلاب و نظام دین و کتاب آنها توسعه پیدا کرده و به برکت همین نظام است که اسلام عزت پیدا کرده و جهانی شده است پس چرا باید اجازه دهید این نظام تضعیف شود و یا دشمن خونی پیدا کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 11