دیدار وزیر کشور با مراجع / آیت‌الله العظمی صافی: مسئولان حرمت اسلامیت ایران را حفظ کنند/ آیت الله العظمی نوری همدانی: باید بادشمنان با اقتدار برخورد شود/ آیت الله العظمی شبیری زنجانی : مسئولیت‌ها بر اساس تعهد و سوابق تفویض گردد / آیت الله العظمی موسوی اردبیلی: با تلاش و همت برای حل مشکلات گام بردارید

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، ایران اسلامی را مرکز دینداری خواند و تصریح کردند: بایستی حرمت ایران اسلامی توسط مسئولین حفظ شود.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، معظم له،  در دیدار وزیر کشور با اشاره به روی کارآمدن حجت الاسلام و المسلمین روحانی و امید ایجاد شده در دلهای مردم، گفتند: باید با اتخاذ تدابیر و برنامه های مناسب، زمینه راحتی و آسایش مردم فراهم شود.

معظم له با تأکید بر سپردن مسئولیت‌های کلان به افراد صالح و معتمد، افزودند: اصلاح امور جامعه و امنیت و آرامش کشور همه در دست وزارت کشوراست که باید با انتخاب مدیران دلسوز و صالح و متعهد، به اصلاح امور بپردازند، البته خوشبختانه تا به حال روند خوب بوده و مردم هم در اصلاح امور با دولت همیاری می کنند.

ایشان ادامه دادند: پیشنهاد بنده این است که همه‌ی کارگزاران دولت به خصوص وزیران، استانداران و فرمانداران عهدنامه‌ی مالک اشتر را همیشه مطالعه نمایند و آن را نصب العین کارهای خود قرار دهند.

این مرجع تقلید جهان ترویج ارزش‌های اسلام و انقلاب را ضرورت جامعه‌ فعلی خواندند و اظهار داشتند: امروز ‌ توجه به اخلاق و حاکمیت دین و ترویج اصول و ارزش‌های مقدس انقلاب مورد نیاز جامعه است؛ زیرا اصل انقلاب برای این اصول ایجاد شده است.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، ایران اسلامی را مرکز دینداری خواند و تصریح کردند: بایستی حرمت ایران اسلامی توسط مسئولین حفظ شود.

ایشان همچنین با اشاره به بعضی برنامه‌های دهه‌ فجر، بیان داشتند: دهه‌ فجر، دهه‌ مبارکی است و نباید گرامیداشت این آن با گناه و کارهای خلاف شرع جلوه داده شود.

معظم له یادآور شدند: متأسفانه بعضی از برنامه‌های این دهه که با پول بیت المال انجام می‌گیرد، خلاف شرع است و از اصل انقلاب فاصله دارد؛ همه‌ ما مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم؛ مردم متدین و حامی انقلاب از این کارهای خلاف شرع رضایت ندارند.

ایشان، مسئولان را به غنیمت شمردن فرصت کوتاه خدمتگزاری توصیه کردند و افزودند: ‌نکته‌ی مهم این است که شما مسئولان محترم بدانید که این پست‌ها همه در دست شما امانت است و باید به بهترین وجه، این امانت را حفظ نمود و خدای ناکرده خیانت در امانت نشود. مسئولیت شما سنگین است والبته با اخلاص و توکل به خدا کارها را انجام دهید و بدانید که خدمت به مردم بسیار اجر و ثواب دارد و کسی که فقط برای خدا و رضایت مردم کار کند خداوند هم او را کمک می‌نماید.

حضرت آیت الله صافی در پایان با تشکر از خدمات و فعالیت‌های مجموعه دولت و آرزوی موفقیت برای آنان، گفتند: انشاء‌الله خدمات شما مشکور است و به خصوص با سوابق خوبی که دارید بتوانید از این فرصت، کمال استفاده را برای کشور و مردم و به خصوص رفاه فقرا و محرومان داشته باشید.


  آیت الله العظمی نوری همدانی

باید بادشمنان با اقتدار برخورد شود

  حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:در عرصه سیاست خارجی می بایستی ضمن رعایت مناصبات منطقه ای، با دشمنان با اقتدار برخورد شود.

 

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له  در دیدار دکتر رحمانی فضلی  وزیر کشور،توفیق خدمت به مردم را بسیار عظیم دانستند و با بیان حدیثی از امام زین العابدین (ع) خدمت به مردم را بالاترین عبادت ذکر کردند.

ایشان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ گفتند: خداوند نعمت بزرگی را در اختیار ما قرار داده تا با خدمت به مردم در راستای توسعه فرهنگ و جایگاه فرهنگی و اقتصادی کشور گام برداریم.

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید بر مسائل اقتصادی مردم ، ثبات و یکپارچگی قیمت ها در تمامی نقاط ایران اعم از روستاها و شهرها را خواستار شدند و افزودند:این امر زمانی محقق می شود که نظارت و اشراف بر قیمت گذاری و توزیع کالاها صورت پذیرد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و مشی اعتدال رئیس جمهور گفتند: در عرصه سیاست خارجی می بایستی ضمن رعایت مناصبات منطقه ای، با دشمنان با اقتدار برخورد شود.

این مرجع تقلید افزودند: همان طور که در قرآن نیز بیان شده است دشمنان ممکن است در ظاهر با ما ارتباط خوبی داشته باشند اما در عمل بر علیه ما گام برمی دارند که این امر باید مدنظر قرار گیرد.

معظم له با اشاره به آغاز حرکت انقلاب اسلامی از قم با بیان این که قم خاستگاه انقلاب و دارای بیش از ۶ هزار شهید دفاع مقدس  است گفتند: باید با نصب تصاویر شهیدان و احادیث امامان معصوم(ع) تصویر شهر قم به عنوان یک شهر انقلابی به مجاورین و زائرین کریمه اهل بیت نشان دهیم.

 آیت الله العظمی شبیری زنجانی:  مسئولیت‌ها بر اساس تعهد و سوابق تفویض گردد


  حضرت آیت الله شبیری زنجانی با تاکید بر لزوم بر پرهیز از اعمال تمایلات شخصی در انتصاب مدیران عالی کشور، گفتند: مسئولان باید براساس مصالح واقعی اسلام و نظام عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید، در دیدار دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با اشاره به رأی مردم به حجت الاسلام و المسلمین روحانی،  وحدت و همدلی ایجاد شده بین مسئولین نظام را محسوس دانستند و نسبت به این امر مهم ابراز خرسندی کردند.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی، دریافت مناصب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از آزمایشات الهی خواندند و افزودند: باید در این مناصب، مصالح واقعی نظام براساس آموزه های دینی مدنظر باشد.

معظم له با بیان این که ممکن است عده ای از افراد انتظارات و توقعاتی برای دستیابی به سمت های مدیریتی داشته باشند، گفت: باید براساس سوابق و تعهد، افراد را انتخاب کرد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: مقاومت در برابر خواسته های غیرمعقول کار بسیار مشکلی است، ولی اگر این مسئله مورد توجه قرار بگیرد، قطعا عنایت خداوند را نیز به همراه خواهد داشت.

 آیت الله العظمی موسوی اردبیلی:  با تلاش و همت برای حل مشکلات گام بردارید


  حضرت آیت الله موسوی اردبیلی گفتند:مسئولان با همدلی، تلاش و همت می توانند در جهت رفع و حل مشکلات جامعه گام های بلندی بردارند.

 

به گزارش خبرگزاری حوزه،معظم له امشب در دیدار دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به امید ایجاد شده در دلهای مردم اظهار داشتند: ما امیدواریم با در پیش گرفتن مشی اعتدال و تدبیر توسط مدیران عالی نظام این امید ادامه دار باشد.

ایشان خاطر نشان کردند:‌با همت و تلاش دولت جدید وصبر در برابر مشکلات و سختی های پیش رو می توانید کارهای بسیار بزرگی انجام دهید.

دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در این دیدار با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی،‌نعمت انقلاب را بسیار با اهمیت ارزیابی کرد و افزود: باید با خدمت به مردم قدردان و شاکر این نعمت باشیم.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی دولت در بحث بیکاری جوانان، گرانی و تلاش مستکبران بر منزوی کردن ایران اسلامی در عرصه  بین الملل گفت:‌خوشبختانه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب حجت الاسلام والمسلمین روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران، دشمن طمع کار، نتوانست هیچ بهره ای ببرد.






یک نظر برای دیدار وزیر کشور با مراجع / آیت‌الله العظمی صافی: مسئولان حرمت اسلامیت ایران را حفظ کنند/ آیت الله العظمی نوری همدانی: باید بادشمنان با اقتدار برخورد شود/ آیت الله العظمی شبیری زنجانی : مسئولیت‌ها بر اساس تعهد و سوابق تفویض گردد / آیت الله العظمی موسوی اردبیلی: با تلاش و همت برای حل مشکلات گام بردارید

  1. ظفرمند گفت:

    مرحبا به این موضع گیریها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 10