کنترل جمعیت نسخه پیچیده شده توسط اجانب بود

خبرگزاری فارس: کنترل جمعیت نسخه پیچیده شده توسط اجانب بود

در بیانیه‌ای که از سوی آیت‌الله جعفر سبحانی در همایش «کاهش جمعیت ضربه‌ای سهمگین بر پیکر مسلمین» قرائت شد آمده است: امید که این همایش‌ها در پرتو عنایات الهی به نتیجه خوبی رسیده و زیان‌های پیشین را ترمیم نماید.قدرت و توانایی هر جامعه بستگی به وجود نوابغ و افراد مستعد دارد که چرخ‌های علمی و اقتصادی و سیاسی کشور را به گردش در آورند.

وجود نابغه وجود کیمیایی است و در میان هزاران نفر تنها یک نفر از این نعمت برخوردار می‌شود بنابراین اصرار بر کاهش جمعیت و ترویج اولاد کمتر و بسنده کردن به یک فرزند برای یک خانواده باعث می‌شود که جامعه از چنین نعمت کمتر برخوردار شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: چین عقب مانده که دچار مواد مخدر بود پس از گسستن زنجیر استعمار با وجود نابغه‌های فراوان در پرتو کثرت جمعیت توانست در شمار قدرت‌های بزرگ قرار گیرد که گاهی حرف اول را در جهان بزند.

ایران کشوری بلاخیز است کشوری که در خط زلزله قرار گرفته که پیوسته از آن قربانی می‌گیرد و تصادفات شهری و بین شهری بالاخص در ایام عید در حد بالایی است و خشکسالی و کمی نزولات آسمانی نیز بر گرفتاری‌ها می‌افزاید و اگر در این کشور مسئله کنترل جمعیت ادامه یابد سرانجام بسیار شومی خواهد داشت تا جایی که برای انجام کارهای اقتصادی و غیره مهاجرپذیر می‌شویم.

این بیانیه می‌افزاید: مسئله کاهش جمعیت که از چندی قبل در کشور به تصویب رسید نسخه‌ای پیچیده شده از خارج بود که مسئولان ما را غافلگیر کرد و تصور کردند که خیرخواه ما هستند و حتی در این مورد کمک‌های مالی کردند.

از یک طرف همه چیز را تحریم می‌نمودند اما در این مورد سخاوتمندانه ما را یاری کردند آیا نظر انسان دوستانه‌ای داشتند؟

قریب ۵۰ سال قبل یک متخصص ایران‌شناس مقاله‌ای را از فرانسه برای مجله مکتب اسلام فرستاد و یادآور شد که ایران در آن زمان قادر بر تغذیه ۱۵۰ میلیون نفر است و این گفتار مربوط به وسایل ناکارآمد آن روز است و ما نباید از جای دیگری خط بگیریم.

این بیانیه ادامه می‌دهد: قرآن به ما خط می‌دهد او یادآور می‌شود که یکی از نعمت‌های خدا فزونی فرزندان است چنانکه سوره نوح آیه ۱۲ و در روایات اسلامی نیز در گزینش همسر، باروری همسر را امتیاز دانسته‌اند‌ و همگی می‌دانیم واژه “ولود” بارور صیغه مبالغه است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: نکته قابل توجه این است که برنامه تحدید برای دولت‌های پیشین را فقط استان‌های خاصی اجرا کرده اما برخی از استان‌ها بر عکس عمل نموده‌اند و آیا این کار به نفع نظام و تشیع است؟

آیت‌الله سبحانی در خاتمه بیانیه خود افزوده است: امیدوارم قطعنامه پایانی این کنفرانس از دولت تدبیر و اعتدال، کلیه قوانین مربوط به کاهش جمعیت از تمام دوایر و ادارات دولتی ملغی شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 7 =