مجمع نمایندگان نقش مهمی در حل مشکلات طلاب دارد

حجت‌الاسلام سقای بی ریا بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه تأکید کرد و گفت: مجمع نقش تأثیرگذار و مهمی دارد و در صورت استفاده از ظرفیت‌های این مجمع بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

 حجت‌الاسلام ناصر سقای بی ریا استاد حوزه علمیه پنج‌شنبه شب در جلسه افتتاحیه هفتمین مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: در این جلسه تودیع دوره ششم و معارفه دوره هفتم است.

وی با آروزی توفیق برای کسانی که در دوره هفتم مجمع نمایندگان انتخاب شده‌اند، ابراز کرد: نمایندگان دوره ششم تلاش‌های فراوانی کردند و بار مسؤولیت بر دوش این افراد بود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات نمایندگان دوره ششم، اظهار کرد: اقداماتی که این افراد در جهت اخلاقی، علمی، رفاهی و فکری طلاب انجام دادند مغفول مانده است.

حجت‌الاسلام سقای بی ریا با اشاره به این‌که مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه به دستور امام راحل تشکیل شد، گفت: رهبری نیز به مجمع توجه ویژه‌ای دارند.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه به عنوان بازویی برای جامعه مدرسین شروع به کار کرد.

استاد حوزه علمیه بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه تأکید کرد و افزود: مجمع نقش تأثیرگذار و مهمی دارد و در صورت استفاده از ظرفیت‌های این مجمع بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

حجت‌الاسلام سقای بی ریا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در دوره ششم مجمع، خاطرنشان کرد: در مجمع تلاش شد تا طبق آیین نامه و اساسنامه عمل کرده و کار مجمع را به پیش ببریم.

وی با بیان این‌که تأکید امام و رهبری حفظ و صیانت از مجمع نمایندگان است،‌ گفت: همه ما در این زمینه نقش داریم و مجمع جدید نیز باید با درک این موقعیت کار خود را به بهترین شکل انجام دهد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 12