امام جمعه تربت حیدریه:دهه فاطمیه دهه تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) است

indexبه گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پیرامون سبک زندگی اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در همه ابعاد زندگی اعم از عفاف و حجاب، عبادت و بندگی و زهد و ساده‌زیستی و نیز حضور با صلابت و شجاعت و در عرصه سیاست الگوی سبک زندگی قرآنی و اسلامی است.

عضو اتاق فکر تبلیغ با بیان اینکه دهه فاطمیه دهه تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) است گفت: ایام فاطمیه نسبتا طولانی است به دلیل اینکه فضایل حضرت زهرا(س) هم بی حد و حصر و بی‌اندازه است.

شریعتی تبار گفت: شایسته است زنان و مردان ما آن حضرت را الگوی زندگی خود قرار دهند و با اشاره به شخصیت حضرت زهرا (س) که دارای عظمتی ویژه و پرورشی نمونه و حضوری همه جانبه در تمام ابعاد انسانیت است عشق و عجز را به همراه خود می‌آورد.

امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به مسائل سیاسی روز گفت: حضرت زهرا (س) ولایت را عامل نظم و نفع جامعه اسلامی دانسته و وظیفه همه را دفاع از نظام اسلامی مشخص فرموده است.

وی بیان کرد: با الهام از روحیه حماسی زهرای مرضیه در سال حماسی ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رییس جمهوری ولایی و انقلابی حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

شریعتی‌تبار در پایان همگان را در کمک به زلزله‌زدگان بوشهر تشویق کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 13