راه و رسم و رفتار حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین موردی است که میتوان در تبلیغ استفاده کرد.
آیتالله علی اکبر مسعودی خمینی با اشاره به فرا رسیدن نوروز فاطمی با بیان این که مردم در ایام نوروز به دلیل فراغت بیشتر به مسائل و امور بهتر میتوانند توجه کننداظهار داشت: بنابراین مدیران، مسئولیت بر عهده دارند تا اسلام ناب محمدی را در این ایام به مردم معرفی کنند.
وی با بیان این که تبلیغات در فضاسازی ایام فاطمیه تاثیرات عمیقی دارد، عنوان داشت: بر این اساس مدیریت شهری در ایام نوروز باید شهری منظم و تمیز ایجاد نمایند و همچنین به محتواهای تبلیغات شهری توجه ویژهای صورت گیرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نوروز بین دو ایام فاطمیه واقع شده است گفت: حضرت فاطمه(س) اسوه و الگوی عفاف و حجاب است بنابراین میتوان در محتوای تبلیغات شهری ویژگی حضرت زهرا(س) را تبیین کرد.
وی با بیان اینکه راه و رسم و رفتار حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین موردی است که میتوان در محتواهای تبلیغات شهری استفاده کرد گفت: حق همسایه و حقوق شهروندی از دیگر مواردی است که در زندگی حضرت زهرا(س) فراوان مشاهده میشود.
آیت الله مسعودی خمینی خاطرنشان کرد: مطالب فراوانی درباره حضرت زهرا(س) در مدت عمر ایشان مطرح شده که تبیین آنها در قالب بنرها و تبلیغات شهری بسیار موثر است.
بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری قم وی عنوان داشت: خطبه حضرت زهرا(س) درباره همه امور انسانها است بنابراین محتوای آن باید تکثیر و به مردم فهمانده شود.
اخبار مرتبط
سخنرانی منتشر نشده از امام موسی صدر درباره حضرت زهرا(س)
«فاطمه و نماز» عنوان سخنرانی امام موسی صدر است که به مناسبت ایام ماه جمادیبیشتر بخوانید
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار صدها تن از زنان فرهیخته و فعال کشور:
زنان در اتفاقات اخیر در دهان دشمنان زدند/ غرب متجدد نسبت به مسئله زن جنایتبیشتر بخوانید