واکنش امام جمعه شهرکرد به شهادت طلبه آمر به معروف

  نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری، کوتاهی برخی مسئولان در امر فرهنگی کشور را از علل شهادت خلیلی ها عنوان کرد و اظهارداشت : متاسفانه درجامعه ما افراد زیادی مثل شهید خلیلی، قربانی کوتاهی برخی مسئولان شده‌اند باید نسبت به این امر توجه بیشتری شود.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، باتسلیت شهادت، حجت الاسلام خلیلی طلبه آمر به معروف که در  ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود،اظهارداشت: تحمل درد و رنج این طلبه شجاع و در نهایت شهادت ایشان بسیار تاسف انگیز بود.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۳ از سوی رهبری، توجه و تاکید رهبری بر توجه به فرهنگ را را مهم دانسته و افزود: متاسفانه درجامعه ما افراد زیادی مثل شهید خلیلی، قربانی کوتاهی تعداد معدودی از مسئولان شده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر تلاش مسئولان کشور برای جلوگیری از اتفاقات مشابه، اذعان داشت: امروز برخی افرادی که نمی تواند مشکلات فرهنگی را رفع کنند، چنین افرادی باید محل خدمت خود را به کسانی بدهند که واقعاً می‌توانند به مسائل کشور از جمله مباحث فرهنگی رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر استفاده و بهره‌مندی از افراد توانمند در اداره کشور گفت: طبق آموزه های اسلام، کسی که نتواند از عهده کاری برآید و اصرار در ماندن هم داشته باشد، این امر، غصب می‌باشد، هر کشور در هر عصری نیازمند افراد توانمند است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 6 =