آیت‌الله حسینی بوشهری: ارتباط نزدیک مسئولان با مردم موجب دلگرمی آنان به نظام می‌شود

آیت‌الله حسینی بوشهری: ارتباط نزدیک مسئولان با مردم موجب دلگرمی آنان به نظام می‌شود

  ارتباط نزدیک مسئولان با مردم موجب خوش بینی و دلگرمی نسبت به نظام اسلامی می‌شود و در روند علاقه مندی مردم به انقلاب اسلامی نقش خوب و جدی خواهد داشت.
آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه سفر خود به استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به سفر خود در ایام نوروز به بوشهر، اظهار داشت: هر از چندگاهی با مردم شهرهای مختلف استان دیدار و گفتگو می کنیم و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار می گیرم و مشکلات مردم را به اطلاع مسئولان استان و کشور می رسانم.

مدیر حوزه های علمیه، با اشاره به جلساتی که با شهرداران، فرمانداران، بخش داران و اعضای شورای شهرها در طی این مدت داشته است، تصریح کرد: در این جلسات مشکلات و دغدغه های مردم را نسبت به مسائل مختلف، با مسئولان در میان گذاشتم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات مردم که مربوط به تصمیمات استانی است حل خواهد شد و اگر نیاز به پیگیری مجدد داشت از مرکز مدیریت اقدام خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان بر ضرورت ارتباط نزدیک مسئولان با مردم تاکید کرد و گفت: این مسئله موجب خوش بینی و دلگرمی نسبت به نظام اسلامی می شود و در روند علاقه مندی مردم به انقلاب اسلامی نقش خوب و جدی خواهد داشت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 9