سامرا به عنوان یک جزء لاینفک عتبات برای ما مطرح است

تامین امنیت برای زوار سامرا ممکن است . جریانی در عراق وجود دارد که می خواهد سامرا را از جریان زیارتی عتبات جدا کند . در حالیکه این شهر به برکت وجود امامین عسکریین و خانه امام عصر برای ما اهمیت فوق العاده ای دارد . شما راهکار تامین امنیت مسیر زیارت را بیابید و این شدنی است.

 آیت الله علم الهدی امروز در دیدار با آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بعد از شنیدن سخنان ایشان افزودند: الان جبهه ای باز شده و صف مقدم این جبهه شمایید. بنده در سفر اخیر به عراق و سامرا برداشتم این است که در مجموع تعامل عراقیها با ایرانیها یک تعامل خوبی نیست. علیرغم ارتباطات سیاسی و اقتصادی که وجود دارد. و جریانی در عراق وجود دارد که سعی دارد سامرا را از عتبات بگیرد مقداری از مسیر تا شهر را نا امن کرده اند. و گرنه خود شهر سامرا امن است. تامین امنیت برای زوار سامرا ممکن است . جریانی در عراق وجود دارد که می خواهد سامرا را از جریان زیارتی عتبات جدا کند . در حالیکه این شهر به برکت وجود امامین عسکریین و خانه امام عصر برای ما اهمیت فوق العاده ای دارد . شما راهکار تامین امنیت مسیر زیارت را بیابید و این شدنی است. شما باید با نفوذتان سعی کنید این امنیت را در این منطقه برقرار کنید.
ایشان در بحث مذاکرات انجام شده افزودند: موضع گیری های اینها و بیانه ی اخیر اتحادیه ی اروپا دارد وضع را تیره تر می کند آیا اینها ژست گرفتن است یا اینکه پشت مذاکرات مسئله ی دیگری قرار دارد؟ صحبت های اینها با جریان تفاهم الان جور در نمی آید. مسئله ی بین ایران و غرب ممکن نیست که به تفاهم بیانجامد چون خواسته ی آن ها با اصول اصیل اسلامی نمی سازد. مثلا حقوق همجنس بازان که ممکن نیست ما کوتاه بیاییم.
آیت الله علم الهدی بیان داشتند: البته از نظر ما این بیانیه بسیار خوب بود و روشن کرد که ما با اینها تفاهمی نخواهیم داشت. و برای کسانی که در دانشگاه ها و بعضی مجموعه ها که می خواستند اروپا و امریکا را برای مردم تطهیر کنند روشن شد که این ممکن نیست. امیدوارم شما در کارهایتان موفق باشید و این نگرانی ها از بین برود. ما از این جهت مفتخریم که نظام ما در یک جهت جلو رفت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 11