درخواست مفتی وهابی از داعش برای قطع آب فرات بر شیعیان جنوب عراق/داعش بدنبال حمله به ایران و تسلط بر هسته ی مرکزی شیعیان

 

الدلیمی که به مواضع ضد شیعی و افراط گرایانه اش معروف است چندی پیش نیز در اظهاراتی توهین آمیز شیعه را ناپاک خوانده و گفته است شیعیان جنوب عراق، به برکت آب فرات زنده هستند و اگر آب فرات را بر شیعیان ببندیم، همگی از تشنگی خواهند مرد!به گزارش ادیان نیوز، به دنبال قطع آب فرات در بخش های مرکزی و جنوبی فلوجه عراق، شبکه های وهابی ضمن حمایت از این اقدام به تهدید و خط و نشان کشیدن روی آورده اند. یکی از این شبکه ها ، شبکه وهابی-سعودی وصال است. مفتی وهابی طه الدلیمی در این شبکه در تهدیدی آشکار قطع آب بر روی شیعیان در جنوب عراق را وعده داد.

t123h

وی افزود: این یک انقلاب سنی –به تعبیر وی- علیه شیعه است و قطع آب بر روی شیعیان یک سوم آنها را خواهد کشت و این امری است که وی موید آن است و از داعش می خواهد آب را بر روی شیعیان ببندد تا از تشنگی بمیرند.

شایان ذکر است: الدلیمی که به مواضع ضد شیعی و افراط گرایانه اش معروف است چندی پیش نیز در اظهاراتی توهین آمیز شیعه را ناپاک خوانده و گفته است شیعیان جنوب عراق، به برکت آب فرات زنده هستند و اگر آب فرات را بر شیعیان ببندیم، همگی از تشنگی خواهند مرد!

داعش بدنبال حمله به ایران و تسلط بر هسته ی مرکزی شیعیان

 

ما به کشورهای شرق آسیا می رویم و در آنجا به تبلیغ اسلام راستین! می پردازیم ولی وای به حال کشوری که مسلمان نشود!»

به گزارش ادیان نیوز، بار دیگر اظهارات مضحک یک افسر سلفی باعث شد که مردم شرق آسیا به نابخردی پیروان این جریان ننگین بخندند!

داعش بدنبال حمله به ایران و تسلط بر هسته ی مرکزی شیعیان یکی از افسران داعش مدعی شد که: «دولت اسلامی عراق و شام به زودی پرچم اسلام را برافراشته می کند و هر کس جلوی این پرچم بایستد مجرم است و باید سرکوب شود.»

این افسر تروریست در ادامه گفت: «عراق و سوریه بهانه است، ما باید بدانیم که هسته ی مرکزی شیعیان ایران است، بعد از تسلط به سوریه و عراق، به ایران حمله می کنیم.»

وی در ادامه افزود: «ما به کشورهای شرق آسیا می رویم و در آنجا به تبلیغ اسلام راستین! می پردازیم ولی وای به حال کشوری که مسلمان نشود!»

این تروریست سلفی نیز بیان کرد: «بُرد موشک های ما تا ژاپن است، ما اصلا به موشک نیازی نداریم، از خداوند می خواهیم که سونامی در آن کشورها جاری شود.»

وهابیت ننگی بزرگ برای ما مسلمانان است، این غده ی سرطانی باید به هرنحوی پاک شود…






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 10