انتقاد شدید امام جمعه مشهد از سخنان وزیر ارتباطات رفع فیلتر از فیس‌بوک گشودن دروازه فرهنگ به سوی دشمن است/ لعنت خدا بر فتنه ۸۸

امام جمعه مشهد گفت: در چند روز اخیر وزیر ارتباطات به رفع فیلتر فیس‌بوک اشاره کرده که متأسفانه اگر چنین چیزی صحت داشته باشد این سخن به معنای آن است که دروازه فرهنگ خود را به سوی دشمنان اسلام باز کرده‌ایم.
خبرگزاری فارس: رفع فیلتر از فیس‌بوک گشودن دروازه فرهنگ به سوی دشمن است/ لعنت خدا بر فتنه 88

آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه  مشهد در حرم مطهر رضوی بیان کرد: در چند روز اخیر وزیر ارتباطات به رفع فیلتر فیس‌بوک اشاره کرده که متأسفانه اگر چنین چیزی صحت داشته باشد این سخن به معنای آن است که دروازه فرهنگ خود را به سوی دشمنان اسلام باز کرده‌ایم.

امام جمعه مشهد گفت: با رفع فیلترینگ فیس‌بوک آیا می‌توانیم فرهنگ مقاومتی داشته باشیم، مگر این دولت، دولت آقای روحانی نیست آیا مردم به شما رأی داده‌اند که فیلتر فیس‌بوک را بردارید.

وی افزود: آقای وزیر فردی متدین است و ضد ولایت فقیه نیست و زمانی نیز در وزارت خارجه به این نظام خدمت می‌کرده، برای من عجیب است که این آقایان وقتی پیر می‌شوند چرا این حال را پیدا می‌کنند و به چهار قدمی چاله مرگ که می‌رسند این حرف‌ها را می‌زنند.

وی افزود: لعنت خدا بر فتنه ۸۸ که باعث شد برخی از متدینین ما این چنین حرف‌هایی را بزنند، آیا این لبیک به سخنان مقام معظم رهبری است که شما برادر متدین بیایید بگویید می‌خواهیم فیلتر فیس‌بوک را برداریم.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه هنوز ۴۰ روز از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال نمی‌گذرد، ادامه داد: دل همه ما به مظلومیت این رهبر می‌سوزد که یک مسئولی پاسخ رهبری را اینگونه بدهد.

وی با اشاره به روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری بیان کرد: دشمن وقتی مستأصل می‌شود دست به ترور می‌زند دشمنان وقتی دیدند نمی‌توانند فردی مانند شهید مطهری را ساکت کنند دست به ترور ایشان زدند و او به شهادت رساندند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه شهید مطهری معلم فرهنگ و فکر در جامعه ما بود، افزود: شهید مطهری اصول فکری‌اش در راستای تداوم خط انقلاب و مسیر امام خمینی (ره) بود.

علم‌الهدی اظهار کرد: در روز معلم آن چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم علاوه بر دغدغه‌های علم‌آموزی، مسئله تثبیت فرهنگ متعالی دینی در جامعه است که در این صورت نیز استقلال و آزادی کشورمان تأمین خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر لزوم ایجاد فرهنگ مقاومتی در کشور گفت: فرهنگ مقاومتی نجات‌بخش فرهنگ ما است و همان طور که به اقتصاد مقاومتی نیاز داریم به فرهنگ مقاومتی نیز نیاز داریم.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: ما برای مقاوم‌سازی فرهنگ در دین خودمان حدیث معروفی به نام حدیث تثلیث از پیامبر داریم که در شیعه و سنی وجود دارد.

علم‌الهدی بیان کرد: رسول گرامی (ص) در این حدیث می‌فرمایند امور بر سه قسم است یکی حلال، حرام و دیگری شبهاتی که در بین حلال و حرام وجود دارد و هر فردی که این شبهات را ترک کند در واقع از حرام نجات می‌یابد و هر کسی که ادامه دهد در هلاکت خواهد افتاد.

وی تأکید کرد: امروز ما باید شبهاتی که در جریان زندگی و جامعه‌مان وجود دارد را ترک کنیم و آن چیزی را که در آن شبهه حرام است انجام نداده تا فرهنگ‌ ما مقاوم‌سازی شود.






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    1 + = 9