دشمن به دنبال ترویج سلفی‌گری در مشهد است/دستگاه‌های امنیتی ورود کنند

امام جمعه مشهد گفت: دشمن به دنبال ترویج سلفی‌گری در مشهد است.

خبرگزاری فارس: دشمن به دنبال ترویج سلفی‌گری در مشهد است/دستگاه‌های امنیتی ورود کنند به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در جلسه هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه مشهد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امام جواد(ع) اولین امامی بود که در سن طفولیت به امامت رسد و اولین تجربه برای شیعه که از امامی ۸ ساله تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه امام جواد(ع) از دو سوی دوستان و دشمنان مورد فشار قرار گرفتند، افزود: بعد از شهادت امام هشتم(ع) تمام فقهای شیعه در مدینه اجتماع کردند و ۳۰ هزار مسئله از امام جواد(ع) در مسائل مختلف سؤال کردند و جوابی که شنیدند همان جواب امام‌های دیگر بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در بحث دشمنان نیز برای براندازی امامت شیعه یک مباحثه با امام نهم (ع) تشکیل دادند که باز هم در این مباحثه از امام جواد(ع) شکست خوردند.

آیت‌الله علم‌الهدی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت: ما در مشهد با بلایی بزرگ مواجه هستیم و آن هم تحجر و سنی‌ستیزی است و استکبار جهانی می‌خواهد ما را با قیچی دو لبه وهابیت و تحجر قیچی کند.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: مشهد مرکز تجمع بزرگ شیعیان است و دشمنان با توجه به شکست در عراق و سوریه، در ایران منطقه سرجام مشهد را انتخاب کردند که از آنجا طالبان و سلفی‌ها را از افغانستان وارد کشور کنند و مشهد را به قربانگاهی بزرگ تبدیل کنند.

وی ابراز داشت: دشمن به دنبال نفوذ وهابیت در اهل تسنن است تا با یک حرکت سنی ستیزی در مشهد آنها را متشکل کند.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد:  اکثر دفاتر سایت‌هایی که به خلفای اهل تسنن فحاشی می‌کنند در لندن است و اگر کسی در ایران هم حرفی می‌زند وابسته به آنها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص افزایش اهل تسنن در مشهد نیز گفت: افزایش جمعیت اهل تسنن در مشهد به خاطر حضور پاکستانی‌ها و افغانی‌ها در مشهد است که باید دستگاه‌ها امنیتی وارد و انها را از کشور خارج کنند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: وهابیت غیرسنی است اما سنی‌ستیزی باعث توسعه وهابیت است و مشکل ما در اینجا برخی از مداحان و هیئت‌ها هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی در پایان بیان داشت:  تحجر برای ما مانند وهابیت است و اگر وهابیت در قسمت سرجام که مانند نعل اسبی بر روی مشهد است وارد شود، مشهد قربانگاه شیعیان می‌شود و هیئت‌ها بای






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    8 + 7 =