دکترین مهدویت بزرگ ترین خطر برای استکبار جهانی است/ آیت الله مهدوی کنی یار وفادار رهبر انقلاب است

images
امام جمعه مشهد با بیان این‌که مکتب شیعه تنها دارای جهان سازی است، گفت: شیعه از یک دکترین منسجم، منطقی با محور آسمانی برخوردار است، شیعه هراسی نیز برای جلوگیری از گرایش مردم به این دکترین عظیم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید احمد علم‌ الهدی، امام جمعه شهر مقدس مشهد در مراسم نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران که با حضور خیل عظیم عاشقان و شیفتگان صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، ضمن تبریک این عید بزرگ، گفت: امام معصوم(ع) می‌فرمایند «شب نیمه شعبان پس از لیله القدر افضل شب‌ها است».

وی ادامه داد: خداوند متعال نیز در آیه شریفه می‌فرماید «وارثان زمین بندگان صالح هستند»، این اعلام در کتاب‌های دیگر نیز بیان شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که ارث بردن زمین از سوی صالحان تنها برای مسلمانان بیان نشده است، اظهار داشت: این مطلب برای جمعیت‌های گذشته نیز بیان شده و تمام امت‌ها گذشته در انتظار این واقعیت بوده و به آن چشم داشته‌اند.

وی افزود: ارث زمین حقیقتی است که تمام جوامع و انسان‌ها منتظر حاکمیت بر آن بوده‌اند، مسأله جهانی سازی در پیروان ادیان گذشته نیز وجود داشته و آن‌ها نیز می‌خواستند تا دین و اندیشه خود را بر تمام جهان حاکم کنند.

آیت‌‌الله علم ‌الهدی با اشاره به این‌که حتی قدرتمندان نیز به دنبال جهان سازی بوده‌اند، بیان داشت: امروز نیز استکبار جهانی به دنبال جهانی سازی است، آمریکا می‌خواهد با رفتار خود در برابر اروپا، خاور دور، ژاپن و چین بر سراسر جهان سلطه پیدا کرده و نگذارد رقیبی وارد میدان شود.

امام جمعه مشهد با اشاره به این‌که استکبار از رقیب سیاسی و اقتصادی نمی‌هراسد، اظهار داشت: استکبار در تمام عرصه‌ها در تلاش برای سلطه بر جهان است، ولی از رقبای سیاسی، اقتصادی و نظامی نمی‌هراسد، بلکه هراس استکبار جهانی از قدرت جهانی سازی اسلام و در بن اسلام، شیعه است و این به عنوان رقیب قطعی برای آن‌ها به شمار می‌آید.

وی یادآور شد: یکی از سیاستمداران رژیم صهیونیستی گفته است «قرن ۲۱، قرن پول و زور نیست، قرن فرهنگ و فرهنگ مبتنی بر ایدئولوژی قوی به نام اسلام است، اگر غرب می‌خواهد سیادت خود را حفظ کند، باید اسلام را براندازی کند».

آیت‌الله علم ‌الهدی با اشاره به تلاش استکبار برای افزایش اسلام و شیعه هراسی در سطح جهان، گفت: گرایش مردم به اسلام سبب تلاش استکبار برای اسلام هراسی شده است، در دل اسلام هراسی نیز برای شیعه هراسی تلاش می‌کنند، چرا که در میان تمام مذاهب تنها شیعه دارای یک دکترین منسجم، حساب شده، منطقی، با محوریت آسمانی و مصلح زنده است.

وی ادامه داد: مکتب شیعه تنها دارای جهان سازی در بوته آرمان و شعار نیست، بلکه از یک دکترین منسجم، منطقی با محور آسمانی برخوردار است، شیعه هراسی نیز برای جلوگیری از گرایش مردم به این دکترین عظیم است.

نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: مکتب تشیع دارای یک عنصر زنده آسمانی مرتبط با امدادهای غیبی بوده که می‌توان آموزه‌های انسان ساز را با یک مدیریت سراسر عدل، آرامش و انسجام در دهکده ارتباطات جهان اداره کند و این بزرگترین رقیب برای استکبار جهانی است.

وی افزود: شیعه از دو بال کربلا و انتظار فرج برخوردار بوده که استکبار می‌داند این پرنده را نمی‌توان جز شکستن بال و فلج کردن صید کرد، از این‌رو تلاش می‌کند تا یکی از بال‌ها را از بین ببرد، این در حالی است که کربلا به سبب نفوذ در دل مردم نابود نمی‌شود، از این‌رو استکبار می‌خواهد به بال انتظار ضربه وارد کند.

آیت‌الله علم ‌الهدی، توسعه فساد، از بین بردن ارزش‌ها، تلاش برای گرایش نسل جوان به سمت علایق مادی و نفسانی را از مهم‌ترین حربه‌های استکبار برای دور کردن مردم به ویژه جوانان از امام زمان(عج) برشمرد و اظهار داشت: تمام تهاجم‌ها به سبب این است که رقیب اصلی جهانی سازی استکبار، مهدی(عج) و اعتقاد به دکترین اصلاح جهانی به وسیله مصلح آسمانی است.

وی بیان داشت: امروز بشر به نقطه رسیده که با هیچ نوع مدیریت نمی‌تواند جامعه را در پرتوی عدل، انصاف و کرامت انسانی اداره کند، کارنامه دموکراسی استکبار در ۲۵۰ سال گذشته جز آدمکشی، جنگ جهانی، بی‌باکی، سفاکی و انسان کشی هیچ محصولی دیگری نداشته است.

امام جمعه مشهد، اظهار داشت: همه جهان تشنه مهدویت بوده و این مسأله با جام زرین در دست شیعه، به کام دنیا ریخته می‌شود، دنیا به عشق و آرزوی صاحب‌الزمان(عج) جان می‌گیرد، شیعه کشی امروز نیز برای مقابله و جنگ با مهدی موعود است.

گفتنی است، آیت‌الله علم‌ الهدی در پایان سخنان خود با درخواست از مردم برای قرائت آیه شریفه«امن یجیب» برای شفای تمام بیماران به ویژه حضرت آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری را یار مهربان و وفادار مقام معظم رهبری در زمان غربت و تنهایی امام خامنه‌ای دانست.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 1 =