برای مبارزه با ارتش مالکی به جنگ شایعه و اخبار دروغ روی بیاورید

حارث الضاری رییس هیأت تروریستی علمای مسلمین عراق 

توصیه‎های علمای وهابی به رسانه‎های حامی تروریسم:
هیأت تروریستی علمای وهابی عراق، توصیه‎هایی را به رسانه‎های حامی تروریسم به ویژه داعش صادر کرد.

هیأت علمای وهابی عراق که هیأتی تروریستی به ریاست شیخ حارث الضاری است، از اشغال برخی شهرهای این کشور از سوی گروه تروریستی داعش به شدت ابراز خرسندی کرده وتوصیه های رسانه ای را به حامیان تروریسم ارائه داد.

در این پیام آمده است: پس از آنکه مجاهدان به فضل الهی توانستند به پیروزی رسیده و هیبت صفویان را در هم شکنند و استان نینوا و سایر استان ها از سوی مجاهدان پاکسازی شد، باید به مساله ای مهم در کنار پیروزی نظامی توجه داشت و آن هم رسانه ها هستند که باید نکاتی را مورد توجه قرار دهند.

هیأت تروریستی علمای وهابی عراق افزود: از همه رسانه های سمعی، بصری و شنیداری می خواهیم به جنگ شایعه روی آورده و روحیه شکست و هراس را علیه دشمن گسترش دهند و در این راستا به انتشار خبرهای غیرواقعی علیه ارتش مالکی مبنی بر شکست آن بپردازند.

این هیأت ادامه داد: رسانه ها باید با شخصیت های برجسته مصاحبه کنند تا وابستگی آنان را به ما نشان داده و به ارتش و دولت صفوی ضربه وارد سازیم. انتشار خبرهای ساختگی و پررنگ جلوه دادن پیروزی نیز از وظایف رسانه ها به شمار می آید.

علمای تروریست، تأکید کردند: صحنه لباس با درجه نظامی باید در رسانه ها منتشر و چنین تلقین شود که به رهبران نظامی دولت تعلق دارد، از پخش هرگونه تصاویر اقدامات تلافی جویانه مجاهدان خودداری کنید، به انتشار آموزه های حزب بعث بپردازید، بیانه هایی که موجب رعب و هراس و فروپاشی روحیه شهروندان و ارتش می شود را منتشر سازید و عکس و فیلم اعدام سربازان و نظامیان خائن را با هدف گسترش ترس پخش کنید.

گفتنی است هیأت وهابی موسوم به علمای مسلمین عراق به حزب بعث وابسته و به شدت از تروریسم در این کشور دفاع می کند.

این هیأت، دولت کنونی عراق و نوری المالکی را مزدور ایران می خواند و معتقد است که این کشور هم اکنون تحت اشغال ایران است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 7 =