آمریکا با کمک داعش به دنبال تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: هدف سران استکبار با استفاده از گروه هایی نظیر داعش ایجاد نا امنی در منطقه و تأمین حیات و امنیت اسرائیل غاصب است.

مولوی نظیر احمد سلامی، نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری: گروه فتنه انگیز داعش حرکات و رفتارهایی را در جهان اسلام آغاز کرده که هدف آن ایجاد تفرقه میان گروه های مختلف اسلامی به ویژه شیعه و سنی است، گفت: هدف و خواست داعش از این فعالیت های وحشیانه تفرقه افکنی میان مسلمان و برآورده کردن خواسته های دشمنان اسلام در منطقه و بلاد اسلامی است.

وی با بیان این که مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید در مقابل حرکات و رفتارهای این گروه ها حساس باشند، گفت: امت اسلامی با هوشیاری و بصیرت باید بدانند که این گروه ها هیچگاه به منفعت امت اسلامی کار نکرده و هدف آنها ایجاد تفرقه و نا امنی در بلاد اسلامی است.

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تفرقه عامل نابودی و عقب ماندگی جهان اسلام است، گفت: رمز برون رفت مسلمانان و جهان اسلام از مشکلات کنونی و مقابله با فتنه انگیزی های گروه های تروریستی در وحدت اسلامی و حفظ اخوت و برادری نهفته است.

مولوی سلامی با اشاره به این که مسلمانان در بلاد اسلامی از جمله عراق با اخوت و همدلی می توانند گروه های تروریستی را از کشورهای خود بیرون کنند، گفت: تنها راهکار مقابله با این گروه ها در جهان اسلام تکیه بر وحدت است.

وی با اشاره به این که مسلمانان زمانی می توانند به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کنند که وحدت خود را حفظ کنند، گفت: بدون وحدت جهان اسلام طعمه ای بدون سلاح برای دشمنان اسلام خواهد بود.

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که هدف سران استکبار با استفاده از گروه هایی نظیر داعش ایجاد نا امنی در منطقه و تامین حیات و امنیت اسرائیل است، گفت: اسرائیل فرزند ناخلف و نامشروع غرب است که آمریکا و هم پیمانانش هر کاری را برای حفظ امنیت و گسترش قلمرو آن در منطقه انجام داده و خون مسلمانان بی گناه فلسطینی را در شیشه می کنند.

مولوی سلامی افزود: مسلمانان باید هوشیار باشند و بدانند تنها راهی که غرب و آمریکا به کمک آن می تواند امنیت و حیات اسرائیل را درمنطقه تامین کند ایجاد نا امنی و تفرقه افکنی در میان فرقه های مختلف اسلامی است زیرا در صورت اتحاد و وجود امنیت در منطقه حیات اسرائیل غیر ممکن می شود بنابراین آمریکا به کمک داعش با ایجاد نا امنی و درگیر کردن مسلمانان در جنگ های داخلی امنیت اسرائیل را در منطقه تامین کنند.

وی ادامه داد: بهای  کمک به داعش و پیروی از آن نابودی جهان اسلام و به خون کشاندن مسلمانان است بنابراین مسلمانان باید در این زمینه هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کرده و آب به آسیاب دشمن نریزند.

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: وحدت تنها راهکاری است که امنیت و تعالی را به دامان اسلام و مسلمانان باز می گرداند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 7