بد حجابی سلامت اخلاقی خانواده‌ها را مختل می‌کند

محمدباقر عبادی

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بد حجابی بدترین تاثیر را بر سلامت اخلاقی خانواده ها دارد، گفت: بد حجابی موجب سستی روابط و بی اعتمادی در میان اعضای خانواده‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، در جمع خواهران مبلغ اعزامی به شهرستان خوسف، با بیان این که امروزه رسانه های غربی و ماهواره‌ها به دنبال منطبق کردن زنان ایرانی با الگوی سبک زندگی زنان غربی بوده و زنان ایرانی را هم مانند زنان غربی به فرهنگ پوچ بدحجابی و برهنگی دعوت می کنند، گفت: بی حجابی تاثیر مستقیم را بر سلامت اخلاقی خانواده ها و جامعه می گذارد، بنابراین حفظ حجاب زنان در خانواده ضامن سلامت و بقای اخلاقی جامعه است.

وی افزود: متاسفانه فرهنگ بی حجابی و بدحجابی در سطح کشور و استان رو به افزایش است و ارایه انواع لباس های چسبان و تنگ و نیمه عریان در مغازه ها و لباس فروشی ها بر گسترش فرهنگ بی حجابی در جامعه موثر بوده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که بد حجابی نه تنها موجب فساد اخلاقی در جامعه می شود بلکه بر اقتدار پدر و مرد در خانواده آسیب جدی وارد می کند، گفت: مردی که از حریم خانواده خود دفاع نکرده و اجازه می دهد زن و دخترش در خارج از محیط خانواده جلوه گری کنند کانون خانواده خود را در معرض شدید ترین آسیب ها قرار می دهد.

حجت الاسلام عبادی با بیان این که زنان با بی حجابی آلوده ترین و فاسدترین افراد را به خود جلب می کنند، گفت: انسان با جلوه گری تنها موجب افزایش گناه و دردسر برای خود می شود و انسان اگر بتواند از نظر اخلاقی و فکری توانمندی های خود را به دیگران نشان دهد قطعا خواهد توانست توجه و تحسین آنها را جلب کند.

وی با بیان این که ماه رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ احکام دینی در مراسم و محافل مختلف است، گفت: تا زمانی که وضعیت حجاب در جامعه بهبود پیدا نکند نخواهیم توانست در ترویج سبک زندگی دینی موفق باشیم و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ترویج احکام مربوط به حجاب و خانواده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مبلغان خواهر مهم ترین نقش را در تحکیم امور دینی در خانواده ها دارند، گفت: تبلیغ امور دینی در میان زنان موجب تقویت بنیان خانواده ها می شود.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به این که باید در ماه مبارک رمضان احکام مربوط به خانواده، حجاب و عفاف به خوبی برای بانوان تبیین شود، گفت: زنان در ترویج احکام مربوط به سبک زندگی دینی در اولویت هستند زیرا تربیت فرزند و اداره امور خانه بر عهده آنها است.

وی با بیان این که در ماه مبارک رمضان امسال ۳۰ مبلغ خواهر به نقاط روستایی شهرستان خوسف اعزام خواهند شد، گفت: با حضور این خواهران مبلغ ۱۰۰محفل قرآنی و بیش از ۵۰ گفتمان دینی با محوریت خانواده در محافل قرآنی و مساجد شهرستان خوسف برگزار خواهد شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 5