غیرت بانوی ایرانی بالاتر از آن است که عنصری ضداخلاق را سردمدار مطالبات خود قرار دهد

مسیح علی نژاد
واکنش جبهه فرهنگی عفاف و حجاب به فتنه مسیح علی نژاد؛
غیرت بانوی ایرانی بالاتر از آن است که عنصری ضداخلاق را سردمدار مطالبات خود قرار دهد
غیرت زنان آزاده ایرانی در هر سطح و سلیقه ای، بالاتر از آن است که پاکی و عفت خود را با چیزی معاوضه کرده و فرد آلوده دامنی چون علی نژاد را که بی حجابی را کَف اهداف خود می داند، سردمدار مطالباتشان قرار دهند.

«…آزادی یواشکی تو؛ اشک های یواشکی مادری را که می ترسد فرزند خردسالش بفهمد پدرش شهید شده را نادیده می گیرد. آزادی یواشکی تو؛ خون های یواشکی ای که از شهیدی آرام آرام پشت خاک ریز و در حسرت دیدن فرزند دو ساله اش می ریخت را نادیده می گیرد…»

این فرازی از نامه الهام چرخنده، بازیگر ارزشی سینما و تلویزیون خطاب به معصومه علی نژاد(مشهور به مسیح)، روزنامه نگار سابق هفته نامه «زن» است که پس از فتنه۸۸ به دامن ضد انقلاب پناهنده شد و با ارتداد از اسلام چندی است که تحت عنوان «آزادی های یواشکی» به اصطلاح اربابانش درصدد دفاع از حقوق زن در ایران است.

وی با راه اندازی صفحه ای به همین نام در فیس بوک، که هر روز بیش از شش هزار لایک کننده دارد (هر چند به آمار و ارقام سایت امنیتی صهیونیستی فیس بوک اعتباری نیست)، در تلاش است جمعی از بانوان ایرانی را به کشف حجاب دسته جمعی در یکم تیرماه ترغیب کند.

اخیرا گروهی از بانوان فرهیخته متدین، در واکنش به این حرکت ضدارزشی، صفحه ای به نام «آزادی های همیشگی» در فیس بوک راه اندازی کردند تا افتخارات زن مسلمان ایرانی و پیشتازی های او را به نمایش بگذارند اما این صفحه توسط مدیران آزاداندیش فیس بوک مسدود شد.

در ادامه، وحید یامین پور با شجاعت و فراست در قالب یادداشتی* که در گوگل پلاس خود منتشر کرد، فتنه مسیح علی نژاد را از زاویه ای دیگر مورد بررسی قرار داده و او را ادامه دهنده راه  «پری بلنده»، سرتیم روسپی های تهران در زمان مصدق و مهره بیگانگان در تحقق کودتا ۲۸ مرداد قلمداد نمود که واکنش های مختلفی را نیز در داخل و خارج برانگیخت.* *

بنده نیز به عنوان دبیر کل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور در این رابطه ذکر نکاتی چند را لازم می دانم؛

نخست آن که حرکت آقای یامین پور فوق العاده عقلانی، موجه، دقیق و عمیق ارزیابی می شود چرا که مسائل اجتماعی و فرهنگی از یک نقطه به ظاهر کوچک شروع می شود اما در ادامه قابل مهار نیست. لذا مطمین هستیم زنان غیور و آزاده ایرانی در هر سطح و سلیقه ای، پاکی و عفت خود را با هیچ بهایی معاوضه نکرده و اجازه نمی دهند فرد آلوده دامنی چون علی نژاد( که خود معترف به انحرافات اخلاقی اش بوده و اسناد آن نیز موجود است) که بی حجابی را کَف اهداف خود می داند، سردمدار مطالبات آنان شود.

ممکن است کسی در مورد اصل یا کیفیت حجاب شبهه داشته باشد اما مسلما ترجیح می دهد در فضای ملی و با تدبیرات عمومی این شبهه را چاره جویی می کنند تا این که در کنار عنصری بدکاره و هنجارشکن، اصل حجاب را که از ضروریات دین است، زیرسؤال ببرد.

نکته دیگر، اظهارنظر حیرت آور و ناشیانه یکی از مسؤولان بسیج حقوقدانان کشور است در مورد یادداشت آقای یامین پور است  که ایشان را به دلیل اتهام زنا به یک زن، مستحق حد قذف دانسته است.

جا دارد دانشگاهی که به این فرد مدرک داده، مدرک علمی او را باطل کند چرا که وی نتوانسته بدیهی ترین حکم قرآنی را که صریحا زنان عفیف و پاکدامن(المحصنات من النساء) را موضوع حکم قذف می داند، فهم کند. از همین رو زنی را که اسناد بی بندوباری و اعترافات صریح او در این خصوص، شهره خاص و عام است، موضوع حکم قذف قلمداد می کند!

اگر جای مسؤولان بسیج بودم، مسؤولیت این فرد در بسیج را خاتمه یافته تلقی می کردم چرا که بی هیچ دلیل منطقی و علمی و فقهی یک انسان فرهیخته، شجاع و هوشمند را برای برخورد با یک حرکت ضدانقلابی براندازانه مورد نکوهش قرار داده است.

این اظهارنظر که گواهی دیگر برغربت و مظلومیت فوق العاده تطبیق احکام متقن فقه اسلام بر موضوعات در  تجزیه و تحلیل مسائل اجتماعی و فرهنگی است، دو حالت دارد؛ یا ناشی از جهالت است که باید مدرک او ابطال شود یا ناشی از غفلت و خیانت که باید به دلیل اشغال پستی به ناحق، مورد محاکمه قرار گیرد.

اظهارات جاهلانه ای از این دست است که گستاخی امثال علی نژاد را که نظام به عنوان عنصری فتنه گر و ضداخلاق از او شاکی است، به حدی بالا می برد که ادعا می کند از طریق دادگاه های جمهوری اسلامی، مقدمات محاکمه آقای یامین پور را فراهم می کند!

بنده از همین جا به ضرب شصت آقای یامین پور آفرین گفته و ضمن اعلام حمایت کامل این جبهه و ده ها مؤسسه عضو در آن را از آقای یامین پور، معتقدم همه اعضای جبهه فرهنگی انقلاب در مقیاس ملی، بالغ بر میلیون ها انسان، همه آقای یامین پور هستند و اگر خانم علی نژاد می خواهد او را محاکمه کند، در واقع همه ما باید محاکمه شویم.

در ادامه، به عنوان یک فعال فرهنگی سه پیام دارم:

نخست به خانم علی نژاد: طبق فرموده خداوند در قرآن کریم که «یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم و ایدیهم و ….» نه تنها شما که اربابان شما هم قدرت مبارزه با عفت و عنصر ناشی از عفت که حجاب زن مسلمان است را نداشته و نخواهید داشت.

دوم به بانوان و دختران غیور و عفیف کشور: جا دارد چند لحظه درنگ کنیم و ببنیم اگر حجاب زیبنده ما نیست چرا شبکه بی عفت ها و روسپی های وابسته به دشمن اینگونه روی آن حساسیت دارند؟

سوم به دولت و قوه قضائیه: مطالبه جدی ما از شما دستگیری و محاکمه خانم علی نژاد است و با توجه به این که حجاب در جمهوری اسلامی یک قانون است و قانون واجب الاحترام، لذا تمام عناصری که این قانون را زیرپا گذاشته و در صفحه خانم علی نژاد لایک کرده اند شناسایی و به عنوان مجازات حرمت شکنی قانون، از حقوق اجتماعی مانند یارانه، ویزا، ادامه تحصیل و …. محروم شوند.

در پایان یادآور می شویم ما همه با هر نوع فکر و دیدگاهی در یک جبهه علیه بی عفتی با هم متحد می شویم وفریاد می زنیم زن ایرانی زنی است آزاده، عفیف و باغیرت که وطن، ناموس، دین و کشور خود را با هیچ چیز معاوضه نمی کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 12