بزرگترین مشکل کشور نداشتن نیروی مخلص و متخصص است

نماینده ولی فقیه در اصفهان با بیان این‌که رفع مشکلات مردم باید اولویت اصلی مسؤولان باشد، گفت: بزرگترین مشکل کشور نداشتن نیروی مخلص و متخصص است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان،در دیدار علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر رعایت حال مردم به ویژه کارگران تأکید کرد و گفت: متأسفانه همه مسؤولان به دنبال کشف مشکلاتند و از پیدا کردن علت ها غافل شده اند.

وی با اشاره به روایت «تفکر ساعه خیر من عباده سبعین سنه»، خاطر نشان کرد: اگر قبل از گرفتن هر تصمیم و انجام هر کاری با دور اندیشی و تفکر جوانب کار را در نظر بگیریم، با بسیاری از مشکلات روبرو نمی شدیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: گاهی برای جلوگیری از کاری که بدون فکر و عاقبت اندیشی عملی شده است، سال ها باید تلاش کرد و بودجه های بی شماری هزینه شود.

وی بزرگترین مشکل کشور را نداشتن نیروی مخلص و متخصص دانست و گفت: همانطور که حضرت علی(ع) برای اداره حکومت خود به ۵ نفر یار نیاز داشتند و وجود نداشت، امروز نیز ما به ۱ میلیون نیروی مخلص نیاز داریم که به دور از تهدید، تطمیع و در نظر گرفتن خوش آمد دیگران بتوانند یک تصمیم کارشناسی درست بگیرند.

آیت الله طباطبایی خاطر نشان کرد: همه و به ویژه مسؤولان در قبال تصمیم ها و قوانینی که ارائه می دهند، مسؤولنداز این رو اگر جایی به این نتیجه می رسند، که روندی که در حال اجراست، اشتباه است، موظفند برای اصلاح قوانین و عملکردها، جهادی عمل کنند.

در این دیدار علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا مشکلات کارگران و بازنشستگان فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان به زودی حل شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 5 =