جدیدترین اقدام داعش/تروریست‌های داعش ۱۲ روحانی را در موصل اعدام کردند/داعش سوریه؛ هرکس به عراق نیاید اعدام می شود/تحرکات داعش برای نفوذ به کربلا/داعش تصمیم گرفته است خانه کعبه را منهدم کند!/فتوای جدید داعش؛ هجرت به عراق و سوریه واجب است!/۶۰ ضربه شلاق برای کودک ۶ ساله به جرم صدا کردن نام «داعش»

82081-245537-1404287850

البغدادی در یک پیام تازه صوتی گفت: «مسلمانان به کشور خود بشتابید. بله این دولت شماست. بشتابید، زیرا سوریه نه متعلق به سوری ها و عراق نه متعلق عراقی هاست. ای مسلمانان در هر کجا هستید و هرکس در میان شما قادر به هجرت به دولت اسلامی است، بگذارید چنین کند، زیرا هجرت به سرزمین اسلامی واجب است

سرکرده گروه داعش از مسلمانان جهان خواسته برای کمک به ساختن یک کشور اسلامی به عراق و سوریه مهاجرت کنند.

این بیانیه چند روز پس از آن صادر می شود که داعش تصمیم خود برای تشکیل “خلافت اسلامی” را اعلام و ابوبکر البغدادی را خلیفه مسلمانان جهان معرفی کرد.

البغدادی طی درخواستی ویژه از قضات، پزشکان، مهندسان و افراد متخصص در امور نظامی و اداری کمک خواست.

داعش می گوید در نواحی تحت کنترل خود در عراق و سوریه تصمیم به تشکیل خلافت اسلامی گرفته است.

به گزارش بی بی سی(BBC)، رسانه دولتی انگلیس، این گروه می گوید که این دولت اسلامی از حلب در شمال سوریه تا استان دیاله در شرق عراق کشیده می شود.

البغدادی روز سه شنبه در یک پیام تازه صوتی گفت: «مسلمانان به کشور خود بشتابید. بله این دولت شماست. بشتابید، زیرا سوریه نه متعلق به سوری ها و عراق نه متعلق عراقی هاست. ای مسلمانان در هر کجا هستید و هرکس در میان شما قادر به هجرت به دولت اسلامی است، بگذارید چنین کند، زیرا هجرت به سرزمین اسلامی واجب است.»

او همچنین از تروریست ها خواست نبردها را در ماه رمضان تشدید کنند.

اطلاعات چندانی درباره رهبر داعش وجود ندارد. او برخلاف رهبران القاعده پیام های ویدئویی منتشر نمی کند.

او در این پیام از فهرست بلندی از کشورهایی که به گفته او حقوق مسلمانان را نقض می کنند – از جمله جمهوری آفریقای مرکزی و میانمار (برمه) – نام برد و گفت: «به خدا انتقام خواهیم گرفت! حتی اگر طول بکشد، انتقام خواهیم گرفت.»

داعش سه شنبه گفت که شهر بوکمال در سوریه در مرز عراق را تسخیر کرده است.

همچنین گزارش شد که رهبر این گروه بیش از یکصد زندانی را که در شهر الباب در شمال سوریه تحت بازداشت داشت، آزاد کرده است.

در همین حال پیکارجویان داعش در ویدئویی که در اینترنت منتشر شده، در حال رژه در شهر شمالی رقه دیده می شوند.

آنها در این رژه از جمله به موشک های اسکاد، مسلح و سوار بر وسایل نقلیه نظامی هستند.

سازمان ملل گزارش کرده است که در طول ماه ژوئن، حداقل ۲۴۱۷ عراقی در خشونت های این کشور جان خود را از دست دادند که حدود ۱۵۰۰ نفر آنها غیرنظامی بودند.

 

یک عضو گروه تروریستی داعش اعلام کرده است که در حمله به عربستان سعودی و فتح این کشور، کعبه‌ای را که به جای خداوند عبادت می‌شود را تخریب می‌کنیم!

عناصر تکفیری داعش که با عبور از بیابان‌های استان الانبار و پیشروی به سمت جنوب، از مرز عربستان گذشته و گذرگاه “عرعر” در خاک این کشور را تصرف کرد‌ه‌اند قصد تخریب خانه کعبه را گرفته‌اند!

a43a16a09e43a05e059b7fc81cc353e4

یکی از اعضای گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش تهدید به تخریب خانه خدا در مکه مکرمه کرد و نوشت: “به اذن خداوند بزودی با رهبری شیخنا ابغدادی (ابوبکر البغدادی رهبر داعش) عبادت کنندگان سنگ ها (یعنی حجاج بیت الله الحرام) را خواهیم کشت و کعبه را منهدم خواهیم کرد؛ زیرا به جای خداوند پرستیده می شود”.

«ابو تراب المقدسی» در پیامی که پس از پیام فوق الذکر در صفحه توییتر خود منتشر کرده است با بیان اینکه این مکان به خاطر خدا عبادت نمی‌شود افزود: “مردم برای لمس کردن سنگ ها به مکه می روند و نه به خاطر خدا”!

وی در این پیام ادامه داده است: “به خدا قسم اگر عربستان را فتح کنیم کعبه‌ای را که به غیر از خدا عبادت می‌شود را تخریب خواهیم نمود”.

نشریه الحیات گزارش داد، یگان‌های داعش مستقر در استان الانبار که پیش از این، مناطق “طریبیل” و “الولید” در مرز عراق و سوریه را تصرف کرده بودند، با حرکت به سمت جنوب در بیابان‌های غرب عراق، به مرز عربستان رسیده و شهر مرزی عرعر را در خاک عربستان تصرف کردند.

تهدید گروه تروریستی داعش رعب و وحشت را در دل پادشاه عربستان را ایجاد کرده و وی امروز پیامی صادر کرد.

«ملک عبدالله بن عبدالعزیز» روز شنبه در پیامی گفت که تروریسم را در همه شکل‌هایش رد می‌کند و اجازه نمی‌دهد گروهی تروریست این دین را به عنوان سپری برای پیشبرد منافع شخصی خود و آسیب زدن به مسلمانان یا حمله به سرزمین و شهروندانمان استفاده کند. ما با عزم و اراده، قاطعیت و همکاری مردم کشورمان این تروریست‌های مایه عذاب را بیرون می‌رانیم.

ملک عبدالله در پیام خود با تاکید بر اینکه اسلام دین وحدت، برادری و انسجام است گفته است برخی مسلمانان از دین فاصله گرفته و فریب بدخواهان را خورده‌اند.

پادشاه سعودی گفت که این عده بین اصلاحات و تروریسم تفاوتی قائل نیستند و نمی‌دانند که برخی می‌خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندازند.

وی ابراز امیدواری کرد که امنیت، صلح و ثبات به دنیای اسلام بازگردد و ارزش‌های خویشتنداری، عطوفت و محبت حفظ شود.

 

 

منابع امنیتی عراق از استقرار نیروهای امنیتی این کشور در ۳ محور کربلای معلی و تحرکات داعش برای نفوذ به این استان خبر دادند.

«عثمان الغنمی» فرماندهی عملیات فرات مرکزی اعلام کرد که تروریست های داعش سعی دارند از طریق کامیون های حامل مواد غذایی و کمک های انسانی وارد کربلای معلی شوند.

f136649ec2ece2bc8f19c4042e3dc86d

وی گفت: فرماندهی عملیات فرات مرکزی به نیروهای امنیتی و گارد مرزی به ویژه نیروهای مستقر در استان های همجوار الانبار و بابل دستور داده است اقدامات لازم و تدابیر امنیتی شدیدی را برای جلوگیری از نفوذ داعش به کربلا اتخاذ کنند.

جاسم الفتلاوی معاون استاندار کربلاء امروز اعلام کرد که شمار زیادی از نیروهای ارتش و افراد داوطلب مقابله با داعش در نقاطی در کربلا که احتمال می رود از سوی داعش تهدید شوند مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه این نیروها در ۳ محور راهبردی در استان کربلا مستقر شده اند، اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه گروه داعش بر گذرگاه های مرزی کربلا سیطره پیدا کرده اند را تکذیب کرد.

جاسم الفتلاوی در ادامه گفت: نیروهای ارتش و افراد داوطلب و گارد مرزی به عمق ۲۰۰ کیلومتر خارج از مرزهای کربلا که منطقه ۱۶۰ نامیده می شود نفوذ کردند.

این مقام محلی افزود: تبادل تجاری و عبور و مروز کامیون های حامل مواد غذایی از کشورهای همسایه به کربلا از طریق گذرگاه های این استان ادامه دارد.

 

منابع عراقی از جنایت جدید تروریست‌های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام در شلاق زدن یک کودک ۶ ساله تنها به جرم صدا کردن آنها به نام داعش خبر دادند.

منابع آگاه اعلام کردند: تروریست های داعش یک کودک شش ساله را به اتهام اینکه آنها را داعش نامیده است ۶۰ ضربه شلاق زده اند.

888
پدر این کودک که نامش را فاش نکرد گفت: فرزندم در مقابل منزل در روستای عین حاوی در شمال صلاح الدین در حال بازی بود هنگامی که تروریست های داعش در حال عبور از منطقه بودند فرزندم به خودرو آنها اشاره کرد و فریاد زد داعش داعش و این جنایتکاران از خودرو پیاده شدند و کودک را گرفتند و شصت ضربه شلاق به وی زدند و کودک هم اکنون در بیمارستان برای درمان آثار تازیانه به سر می برد.

از سوی دیگر منابع امنیتی از حملات هوایی به مراکز شلیک خمپاره به حرمین عسگریین(ع) در سامراء خبر دادند.

یک منبع حقوق بشری در بصره اعلام کرد: تروریست‌های داعش حدود ۴۸۰ زندانی زندان بادوش در نینوا از شیعیان را اعدام کرده‌اند.

این منبع بیان کرد: جامعه جهانی باید این اقدام را نسل کشی علیه انسانیت بنامند.

 

داعش در بیانیه ی خود در سوریه نوشت : بنا به امر امیرالفاسقین “ابوبکر البغدادی” هرکس از نیروهای جهادی وارد عراق نشود، اعدام مختص ذات اوست!!!

اخبار رسیده از سوریه حاکی از آن است که داعش در بیانیه ی خود در سوریه نوشت : بنا به امر امیرالفاسقین “ابوبکر البغدادی” هرکس از نیروهای جهادی وارد عراق نشود، اعدام مختص ذات اوست!!!

8(2)در همین راستا یکی از فرمانده های داعش در اعتراض به این بیانیه اعدام شد، گروهک تروریستی عراق و شام وی را اعدام کردند و تصویر این فرد را در فضای مجازی پخش کردند و نوشتند هرکس از فرمان امیر سرپیچی کند اینگونه مجازات خواهد شد.

 

 

تروریست‌های داعش ۱۲ روحانی از جمله شیخ محمد المنصوری امام و خطیب مسجد جامع موصل را به خاطر بیعت نکردن با این گروه اعدام کردند.

تلویزیون العراقیه در خبری فوری اعلام کرد: عناصر داعش ۱۲ روحانی را که از بیعت با آنان امتناع کرده بودند، در برابر مسجد الاسراء شهر موصل اعدام کردند.

3b3daccde8a84672d3fe79f5640c3c24

برخی از علمای شهر موصل در شمال عراق پیش از این اعلام کرده بودند که اعضای گروهک تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش)، جمعه شب شیخ محمد المنصوری امام و خطیب مسجد جامع موصل را به خاطر بیعت نکردن با این گروه اعدام، و جسد او را مثله کرده اند.

بسیاری از غیرنظامیان ساکن موصل همراه با خانواده های خود، به علت ادامه درگیری‌ها در این شهر میان نیروهای داعش و قوای دولتی عراق، در حال گریختن از منازل خود در این شهر، به مقصد شهر اربیل در شمال عراق هستند.

یک شهروند عراقی که در حال خروج از موصل بود گفت: این طبیعی است که ما از آنان (تروریست‌های تکفیری) هراس داشته باشیم، زیرا دولتی وجود ندارد که به آن اطمینان کنیم. وی افزود: از طرف دیگر، در میان آنان (گروه داعش) افرادی از کشورهای مختلف مانند افغانستان و عربستان سعودی حضور دارند.

این شهروند عراقی ادامه داد: در حال حاضر آن ها برای مردم مشکلی ایجاد نکرده اند و در حال گشت زنی در خیابان ها هستند. آنان می گویند میان شیعه، سنی، کرد و مسیحی فرق نمی گذارند. در هر صورت، مردم نباید به اموال یکدیگر تجاوز کنند، زیرا این احتمال وجود دارد که اگر کسی جرمی مرتکب شود، آنان فرد خاطی را در دادگاه شرعی خود محاکمه کنند.

 

 

تروریست های داعش، علاوه بر نصب پرچم های سیاه خود در مناطق سقوط کرده عراق و سوریه، دیروز تصاویر بزرگ صدام، دیکتاتور معدوم عراق را در شهرک های حومه تکریت نصب کردند.

81999-245297-1404213683






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 17