ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی توسط صدا و سیما

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه صدا و سیما می‌تواند بک زندگی اسلامی را بین مردم ترویج دهد، گفت: به رئیس سازمان صدا و سیما نیز گفته‌ام که صداوسیما نباید زنگ تفریح مردم باشد.
خبرگزاری فارس: ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی توسط صدا و سیما
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد سفره‌های همدلی، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری با تاکید بر نقش انسان‌سازی صدا و سیما اظهار کرد: به رئیس سازمان صدا و سیما نیز گفته‌ام؛ صداوسیما نباید زنگ تفریح مردم باشد.

ماندگاری تصریح کرد: اگر مسجد، محله، منزل و مدرسه را با هم پیوند بزنیم زندگی ایرانی در مسیر الهی قرار می‌گیرد.

وی در ارتباط با تاثیر برنامه‌سازی‌ها بر سبک زندگی مردم گفت: اگر قول امام خمینی (ره) را باور کنیم که صداوسیما دانشگاه است، تاثیر مثبت برنامه‌های تولید شده را نیز در سبک زندگی مردم می‌بینیم.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: صداوسیما می‌تواند تاثیرگذار‌ترین رسانه در زندگی فردی و اجتماعی باشد و اگر اساتید دو عرصه دفاع مقدس و صدا و سیما با هم مرتبط باشند شهدا را به مدرسه صدا و سیما آورده‌ایم.

وی گفت: تهاجم فرهنگی و ناهنجاری‌هایی مانند اختلاس، رشوه، نزول، بدخلقی، بی‌حجابی در جامعه از آنجا نشات می‌گیرد که اراده بنده خدا با خدا در یک مسیر نیست.

ماندگاری تاکید کرد: راهکار حل این مشکلات نیز این است که در جامعه اسلامی و ایرانی مسجد، محله، مدرسه و منزل با هم مرتبط شوند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 10