رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد: رسانه‌ها در انتقال پیام‌‌های قرآنی به مردم مؤثر هستند و در مقابل مردم هم تشنه دریافت پیام‌های قرآنی هستند.

عضو شورای شهر مشهد:
رسانه‌ها در انتقال پیام‌‌های قرآنی به مردم مؤثر هستند
خبرگزاری فارس: رسانه‌ها در انتقال پیام‌‌های قرآنی به مردم مؤثر هستند
حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های قرآنی و توجه مردم به قرآن، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در زمینه قرآن و فعالیت‌های قرآنی انجام شده است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری در زمینه فراگیری قرآن در کل کشور صورت گرفته است و کانون‌های قرآنی بسیاری برای ترویج فرهنگ قرآنی تشکیل شده است.

نمایشگاه قرآن فرصتی برای نشان‌دادن تشکل‌های قرآنی است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد به فعالیت‌های قرآنی در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های قرآنی نمایشگاه فرصتی برای نشان دادن تشکل‌های قرآنی و شناساندن نیازهای فرهنگی قرآن به مخاطبان است.

اخلاقی با اشاره به اینکه حرکت‌های قرآنی بسیاری در سطح شهر مشهد مشاهده می‌شود، تصریح کرد: مسئولان باید از ظرفیت معنوی شهر مشهد استفاده کنند و تمام تلاششان را در زمینه فرهنگ قرآنی به کار گیرند.

عملکرد نهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت نسبت به سال گذشته بهتر است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ضمن ارزیابی از نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، ابراز کرد: عملکرد نهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت نسبت به سال گذشته بهتر بوده است و این به دلیل عشق و علاقه مردم به قرآن است.

وی به سیاست‌های شورای شهر در ارتباط با مسائل قرآنی اشاره کرد و افزود: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر، بسترسازی برای ظهور و بروز فعالیت‌های قرآنی فرهم است که بخشی از این بسترسازی به نخبگان و دیگر اقشار جامعه برمی‌گردد.

اخلاقی به نقش موثر رسانه‌ها در زمینه فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها در انتقال پیام‌‌های قرآنی به مردم موثر و در مقابل مردم هم تشنه دریافت پیام‌های قرآنی هستند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 6