همه باید در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند

1_L_134212
حضرت آیت‌الله سبحانی همه باید در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که امام خمینی(ره) معین کرده‌اند، جمع شوند و علیه اسرائیل بخروشند و شعار دهند.

حضرت آیت‌الله جعر سبحانی از مراجع تقلید بعد از ظهر امروز پس از درس تفسیر قرآن خود در گفت‌وگو با خبرنگاران، بر ضرورت حضور پر شور مردم در راهپیمانی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: همه باید در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که امام خمینی(ره) معین کرده‌اند، جمع شوند و علیه اسرائیل بخروشند و شعار دهند.

 وی با بیان این‌که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان است، ابراز کرد: مسلمانان مدتی بر بیت‌المقدس نماز خوانده و این مکان مقدس محل عروج پیامبر(ص) بوده از این رو برای مسلمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 این مرجع تقلید با بیان این‌که مسلمانان باید با چنگ و دندان این حق را از استکبار جهانی بازستانند، ابراز کرد: یکی از راه‌های باز پس گیری این حق وحدت و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

 استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این‌که این مقام باید همیشه در اختیار مسلمانان باشد، اظهار کرد: جمعی از مغرب و مشرق به عنوان نژاد پرستی این مکان مقدس را اشغال کرده‌ در حقیقت حقی را از مسلمانان غصب کرده‌اند.

 حضرت آیت‌الله سبحانی دعوت به اتحاد و همدلی در میان مسلمانان را امری ضروری خواند و افزود: باید همه مسلمانان را دعوت به اتحاد کرد تا به نحوی که خدا بخواهد این حق را از این جمعیت باز ستانند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 9