اجازه نمی دهند کمک های ایران به غزه برسد

 

  رییس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران آماده پذیرش و درمان مجروحان غزه است،اظهار داشت:متاسفانه اجازه نمی دهند که کمک های دارویی و تیم پزشکی ایران به غزه برسد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در دیدار جامعه ورزش کشور که اعضای تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، ورزشکاران نمونه کشوری در رشته‌های مختلف، جمعی از مدیران، مربیان و مسئولان ورزشی کشور حضور داشتند، ابراز امیدواری کرد در تمام صحنه‌های ورزشی، اخلاق و پاکی حکمفرما شود و رقابت‌های ناسالم جای خود را به مودت، دوستی و رفاقت بدهد.

 

حضور قهرمانان ایرانی در رقابت های جهانی عامل تقویت غرور ملی جوانان است
رییس جمهوری اظهارداشت: ورزش در دنیای امروز فرامرزی و فراملی شده و جایگاه ویژه‌ای در سطح جهانی پیدا کرده و نقش بسیار مؤثری در سلامت همگانی و افزایش امید و نشاط در جامعه ایفا می‌کند و حضور شما قهرمانان در رقابت‌های جهانی هم به عنوان رسانه و هم به عنوان مبلغ ورزشی می‌تواند فرهنگ ایرانی و اسلامی را تبلیغ کند و نشاط و غرور ملی را در جوانان کشور بیش از پیش تقویت کند.


دولت تدبیر و امید در خدمت ورزش و ورزشکاران
دکتر روحانی با بیان این مطلب که عرصه ورزش، عرصه‌ای است که باید علاوه بر رقابت، رفاقت، وحدت و کمک و یاری به دیگران نیز حاکم باشد، گفت: مجموعه دولت بویژه وزارت ورزش مجدانه در خدمت ورزش و ورزشکاران خواهد بود و امیدواریم شما ورزشکاران بتوانید، امید و نشاط را در میان مردم بیشتر کنید.


رییس جمهوری تأکید کرد: در عرصه ورزش نیز باید به یک معنا شرایط برد – برد حاکم باشد یعنی در جایی که ظاهرا پیروز میدان ورزش نیستیم باید از لحاظ اخلاق نیز ورزشکاران ما پیروز و سربلند باشند و اگر در هر زمینه ورزشی خودباوری نیز حاکم باشد، تردید نکنید که پله‌های صعود را به راحتی طی خواهیم کرد.

دکتر روحانی افزود: خداوند استعداد، ذوق، برادری و برابری را به ما انسان‌ها بخشیده و همین عامل است که وقتی در عرصه‌های ورزشی در کنار یکدیگر قرار می‌گیریم و دست در دست یکدیگر و با توکل کار را شروع می‌کنیم، با روحیه مضاعف به پیروزی می‌رسیم.

رییس جمهوری در ادامه به کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: کشتار بی‌رحمانه و وحشیانه زنان و کودکان مظلوم فلسطین با تسلیحات پیشرفته و مرگبار ، دل همه ما مسلمانان و ایرانی‌ها را متأثر و اندوهگین کرده است.


ایران آماده پذیرش و درمان مجروحان غزه است

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران آماده پذیرش و درمان مجروحان غزه است،اظهار داشت:متاسفانه اجازه نمی دهند که کمک های دارویی و تیم پزشکی ایران به غزه برسد.

پیروزی از آن مظلومان جهان است

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه معتقدیم همواره شکست از آن تجاوزگران و پیروزی از آن مظلومین جهان است ، ابراز امیدواری کرد با دعای همه مسلمانان ، شاهد پیروزی و شادی ملت فلسطین در برابر متجاوزان صهیونیست باشیم.

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + 4 =