مشهد باید در حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب پیشرو باشد

رهبر معظم انقلاب
قائم مقام دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با تأکید بر ضرورت مشارکت مردمی در نشر عمومی اندیشه های رهبری، گفت: شهر مشهد از این جهت که بخش مهمی از زندگی رهبر معظم انقلاب در آن سپری شده باید در امر جمع آوری، حفظ و گسترش آثار و بیانات ایشان پیشرو باشد.

امیر خوراکیان، قائم مقام دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای، شب گذشته در نشست بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در سال۱۳۵۳ پیرامون طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن که در محل حسینیه آیت الله سیدجواد خامنه ای برگزار شد، گفت: طبعاً در رسالت نشر اندیشه ها و بیانات رهبری، نیاز به حضور در افکار و مجامع عمومی، بسیار بیشتر از تلاش برای حفظ و جمع آوری آن ها است و این مهم، حضور اجتماعی فعال و همکاری نهادهای مردمی را می طلبد.

وی اظهار کرد: فعالیت های حوزه نشر و گسترش فرمایشات و بیانات آیت الله خامنه ای شامل نشر کتاب، برگزاری سلسله نشست ها و همایش ها، تولیدات فرهنگی و هنری و در مجموع استفاده از قالب ها و ساختارهای فرهنگی و هنری است.

خوراکیان تصریج کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب کاملا متناسب با نیازها و مسائل اجتماعی روز است و انتشار آن نیازمند یک برنامه کلان و همه جانبه است به گونه ای که مطابق سلایق همه نوع مخاطب باشد.

قائم مقام دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای افزود: شهر مشهد از این جهت که حدود بیست سال، محل اقامت آیت الله خامنه ای بوده و بخش مهمی از زندگی ایشان در آن سپری شده و علاقه خاصی که مردم مشهد به ایشان دارند، باید در امر جمع آوری، حفظ و گسترش آثار و بیانات ایشان پیشرو باشد.

وی یادآور شد: این نوع محافل باید مبنای یک سلسله جلسات مهم و نظام­مند باشد تا اندیشه های رهبری بتواند به سرعت و بدون تحریف به مردم برسد و کانون تأمین نیازهای فردی و دینی آنان قرار گیرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 5 =