حمایت از طرح اکرام مقام زن در شهرداری تهران/اختلاط زن و مرد در ادارات و نهادها با ارزش های اسلامی سازگاری ندارد

خبرگزاری فارس: مردم برای مبارزه با بدحجابی قیام کنند/با‌ مدیریت نشدن شبکه‌های اجتماعی مخالفم

متاسفانه خبردار شدم برخی از مسئولان وزارت کار با استناد به کنوانسیونی بین‌المللی به این نهاد تذکر داده‌اند که این اقدام خلاف خواسته‌های آن کنوانسیون است، مسئولان متوجه باشند امضا کنوانسیون‌های بین المللی و یا شمول جمهوری اسلامی در آنها نباید با اصول اسلامی و قواعد حاکم بر جامعه اسلامی ما منافات داشته باشد، اگر چنین اتفاقی افتاده  مسئولان پیگیر خروج ایران از چنین کنوانسیون‌هایی باشند.

بنده به مدیران استانی، بویژه نهادهای فرهنگی پیشنهاد میکنم، از این کار نمونه برداری و این طرح خداپسندانه را در محیط های اداری خود اجرا کنند.


در جمع خبرنگاران
آیت الله علم الهدی به مناسبت ایام گرامی داشت مقام خبرنگار در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگذاری ها اظهار داشت : اقدام یکی از ارگان‌ها در جدا نمودن محیط کار زنان و مردان نباید مورد هجمه رسانه‌ای قرار بگیرد، چون موضوع رعایت حریم زن و مرد از مبانی اسلامی است. وقتی یک اداره این امکان را دارد که ضمن حفظ شئونِ همکاران و حفظ نیازهای مربوط به آن مجموعه، خانم‌ها را در محیط هایی که سایر همکاران آن خانم هستند مستقر کند. چه لزومی دارد زن و مرد در محیطی مختلط قرار بگیرند؟ این موضوع نباید بهانه‌ای برای فشار رسانه ای بشود بلکه باید دست مایه تقدیر از مدیران آن نهاد و برنامه ریزان این طرح باشد. حضور زن و مرد در ساعت‌هایی طولانی در یک محیط کاری به هر تقدیر بستر مشکلات اجتماعی دیگری را از منظر اسلام فراهم می‌کند. اختلاط زن و مرد در ادارات و نهادها با ارزش های اسلامی سازگاری ندارد
آیت‌الله علم‌الهدی ابراز داشت : متاسفانه خبردار شدم برخی از مسئولان وزارت کار با استناد به کنوانسیونی بین‌المللی به این نهاد تذکر داده‌اند که این اقدام خلاف خواسته‌های آن کنوانسیون است، مسئولان متوجه باشند امضا کنوانسیون‌های بین المللی و یا شمول جمهوری اسلامی در آنها نباید با اصول اسلامی و قواعد حاکم بر جامعه اسلامی ما منافات داشته باشد، اگر چنین اتفاقی افتاده  مسئولان پیگیر خروج ایران از چنین کنوانسیون‌هایی باشند.
بنده به مدیران استانی، بویژه نهادهای فرهنگی پیشنهاد میکنم، از این کار نمونه برداری و این طرح خداپسندانه را در محیط های اداری خود اجرا کنند.

 

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 8