رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، همچون لنگرگاهی مطمئن برای کشتی کشور در برابر تلاطمات هستند


 رییس جمهور در جلسه هیات دولت با شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به جهت سلامتی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، با بیان اینکه ایشان همچون لنگرگاهی مطمئن برای کشتی کشور در برابر تلاطمات هستند، ابراز امیدواری کرد با عنایت الهی، با صحت و سلامتی کامل رهبری عزیز انقلاب، ملت ایران و مسلمانان جهان از حضور پربرکت ایشان همچنان بهره‌مند باشند.


 جلسه هیأت دولت روز یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد و اعضای دولت در خصوص مهم‌ترین مباحث و مسایل روز کشور با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

دکتر روحانی در جلسه هیأت دولت با شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به جهت سلامتی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، با بیان اینکه ایشان همچون لنگرگاهی مطمئن برای کشتی کشور در برابر تلاطمات هستند، ابراز امیدواری کرد با عنایت الهی، با صحت و سلامتی کامل رهبری عزیز انقلاب، ملت ایران و مسلمانان جهان از حضور پربرکت ایشان همچنان بهره‌مند باشند.

رییس‌ جمهوری در ادامه با اشاره به سفر اخیر به دو کشور آسیای میانه و ملاقات با سران برخی کشورها، توجه کشورهای منطقه به جایگاه جمهوری اسلامی ایران را بسیار مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: مجموعه شرایط جهانی و منطقه‌ای زمینه خوبی برای تقویت روابط کشورمان با دیگر کشورها به وجود آورده است و همه دستگاه‌های اجرایی باید در راه بهره‌گیری بهینه از این فرصت برای تقویت مناسبات اقتصادی با کشورهای همسایه در جهت منافع ملی گام بردارند.

دکتر روحانی با بیان اینکه معنویت راستین در پرتو تعالیم دینی به دست می‌آید، خلأ چنین معنویتی را از جمله دلایل گرایش برخی افراد در کشورهای اسلامی به افراطی‌گری دانسته و خاطر نشان کرد: همه وظیفه داریم با تبیین اسلام رحمانی، پاسخگوی شایسته‌ای به نیازهای روحی مسلمانان به ویژه جوانان باشیم.

در ادامه این جلسه تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیأت وزیران رسید.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 8