جریان تحجر در کشور هم‌زادی برای وهابیت است

download (1)

جریان تحجر در کشور هم‌زادی برای وهابیت است. آنها یک جریان سنی‌تیزی در کشور راه می‌اندازند و وهابیت نیز از این وضع برای اختلال در کشور استفاده می‌کند، البته مراجع در این زمینه تذکر داده‌اند و مردم هر کجا احساس کردند خطری وجود دارد آن را به نهادهای امنیتی اطلاع دهند. پلیس فتا قطعا با سایت‌های شبهه‌افکن برخورد می‌کند و قرار شده دستگاه قضایی نیز واحد خاصی را در این زمینه راه‌اندازی کند تا در صدور حکم مشکلی وجود نداشته باشد.


آیت‌الله علم‌الهدی پس از دیدار با فرماندهان انتظامی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران تصریح کردند: انگلیسی‌ها به‌عنوان شیاطین مستخدم آمریکا، برای ایجاد مشکل در کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند. این‌ها مانند یک قیچی دو لبه رفتار می‌کنند؛ یک طرف آن تحجر و جریان سنی‌ستیزی است که امکانات می‌دهند و بیشتر سایت‌های آنها در لندن فعالیت دارند، و یک طرف دیگر نیز وهابیت است.

ایشان در ادامه افزودند: جریان تحجر در کشور هم‌زادی برای وهابیت است. آنها یک جریان سنی‌تیزی در کشور راه می‌اندازند و وهابیت نیز از این وضع برای اختلال در کشور استفاده می‌کند، البته مراجع در این زمینه تذکر داده‌اند و مردم هر کجا احساس کردند خطری وجود دارد آن را به نهادهای امنیتی اطلاع دهند. پلیس فتا قطعا با سایت‌های شبهه‌افکن برخورد می‌کند و قرار شده دستگاه قضایی نیز واحد خاصی را در این زمینه راه‌اندازی کند تا در صدور حکم مشکلی وجود نداشته باشد.

آیت الله علم الهدی در خصوص بدحجابی در مراکز اطراف حرم رضوی نیز اظهار داشتند: پلیس فتا موظف است با سایت‌های شبه افکن برخورد کند، گروه‌هایی که شیعه را بدنام می‌کنند و دستگاه قضایی در همین زمینه تشکیلاتی به راه انداخته تا مراجعه مردم به مرجع قضایی با متجاوزان برخورد قانونی انجام شود.

ایشان افزودند: نیروی انتظامی یک نیروی عملیاتی بوده و باید در قسمت‌هایی وارد شود که بتواند زیر ساخت‌های غلط را اصلاح کند، نیروی انتظامی باید امر به معروف و نهی از منکر را از اولیت‌های کاری خود قرار دهد و از آن‌ها عقب نشینی نکند، نکته بسیار مهم این است که قسمت‌های اجرایی مختلف کشور نیز نباید از این موضوع عقب نشینی کنند و آن‌ها هم در این زمینه مشاکرت لازم را داشته باشند. ما در این زمینه با کسی مشکلی نداریم و تنها هدفمان ارشاد مردم در جامعه اسلامی است.

آیت الله علم الهدی تصریح کردkn: در جایی که نیاز به برخورد بوده باید ورود پیدا کرد زیرا این کار سبب دهن کجی به اسلام و نظام می‌شود و نباید اجازه دهیم این ارزش‌ها به بازی گرفته شود.

 






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    5 + = 7