حجت الاسلام ماندگاری هشدار داد؛ راه‌اندازی هیأت‌های قلابی فتنه جدید دشمن برای گمراهی جامعه

 کارشناس رسانه ملی استفاده از واسطه های ارزشی برای جامعه اسلامی را از فتنه های دشمن دانست و گفت: دشمن به وسیله اسلام واسطه های اسلامی در جامعه پرورش می دهد مانند مرجع قلابی، هیأت های قلابی و دیگر فتنه های دشمن که برای گمراهی امت اسلامی است.

 

 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی، ماندگاری عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا، امروز در همایش سوژه‌های سخن مبلغان عاشورایی با توصیه روحانیون به تواضع گفت: اگر روحانی متواضع باشد مورد توجه و علاقه مردم قرار می گیرد و با روحانی ارتباط دوستانه برقرار می کنند.

وی مبلغ را به تلاش برای برقراری ارتباط مردم با مساجد سفارش کرد و افزود: روحانی برای برقراری ارتباط مردم باید در سه مکان تلاش کند؛ وصل مدرسه به مسجد، وصل خانه به مسجد و وصل ادارات به مسجد.
کارشناس برنامه سمت خدا با اشاره به تاسیس تعاونی در مساجد تصرح کرد: روحانی باید محور اصلی مسجد باشد و مردم را برای همکاری با تعاونی مسجد دعوت کند و برای کمک به مردم ، ازدواج و دیگر نیازهای مسجد و مردم استفاده کند.
حجت الاسلام ماندگاری روحانیون را به کسب سرمایه معنویت دعوت کرد و اظهار داشت: اگر روحانی از لحاظ معنوی کامل باشد نیازی به استفاده از همکاری دیگر مردم و استفاده از سرمایه آن ها ندارد.
مسؤول سابق نهاد نمایندگی در دانشگاه علم و صنعت به مسأله تحدید نسل و کاهش جمعیت اشاره و تاکید کرد: اگر بخواهیم سخنان رهبر معظم انقلاب برای افزایش جمعیت را عملی کنیم مبلغ باید تفکر جامعه درباره افزایش جمعیت درست کند.
وی وظیفه روحانی  برای تصحیح فکر جامعه برای افزایش جمعیت را به سه بخش تقسیم کرد و گفت: نخست باید نیاز بچه در خانواده را تبیین کند و در مرحله بعد تبلیغ و ترویج به بچه داری کند و در مرحله آخر مردم را تشویق به بچه دار شدن کند.
حجت الاسلام ماندگاری در ادامه به شرح تبیین نیاز بچه پرداخت و افزود: نخستین رسالت روحانیون برای مبارزه با تحدید نسل تبیین بچه داری است و باید آسیب های کاهش جمعیت که باعث پیری زودرس ، تجمل گرایی و از بین رفتن اقوام درجه یک را ذکر کند و همچنین برکات افزایش جمیعیت را با استفاده از آیات قرآن و احادیث اهل بیت بیان کند و تفکرجامعه را در این مورد که بچه مراحم است نه مزاحم برای خانواده عوض کند.
کارشناس برنامه سمت خدا تبیین آسیب ها و برکات کاهش و افزایش جمعیت را برای مبارزه با تحدید نسل کافی دانست و ابراز داشت: نیاز نیست برای تحدید نسل از مسئله افزایش اهل سنت در صورت کاهش شیعیان استفاده شود و اصل را برکات افزایش جامعه بیان کند.
عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا با توجه به مدیریت جهادی به معنای درست این شعار اشاره و تصریح کرد: مدیریت جهادی یعنی تلاش مجاهدانه تا شهادت برای رسیدن به سه مقصد؛ رسیدن به خدا، بهشتی شدن و دوری از جهنم.
وی راه رسیدن به خدا، بهشت و دوری از جهنم را در سه بخش بیان کرد وگفت: مجاهد باید به خداوند اعتماد و اعتقاد داشته باشد و از غیر خدا قطع شود تا بتواند به سه هدف اصلی خود برسد.
حجت الاسلام ماندگاری به جریان شناسی حق و باطل پرداخت و بیان کرد: برای براندازی باطل و پیروزی حق نخست باید حق و باطل را شناخت و بعد مقابله را آغاز کرد.
کارشناس برنامه سمت خدا موفقیت ظاهری باطل در حال حاضر را چند مورد بیان و تصریح کرد: نخست اینکه جای حق و باطل عوض شده و در ادامه ظاهر سازی جبهه باطل، استفاده دشمن از واسطه های ارزشی برای جامعه اسلامی، دستگاه باطل سریع نیاز شناسی می کند و راهنمایی غلط می کند و در آخر اولویت های حق جا به جا شده است.
عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا توجه به جا به جایی حق و باطل را ضروری دانست و افزود: منظور از جا به جایی حق و باطل این است که نظام سلطه گری جای خود را به نظام اسلامی داده است.
وی استفاده از واسطه های ارزشی برای جامعه اسلامی را از فتنه های دشمن دانست و گفت: دشمن به وسیله اسلام واسطه های اسلامی در جامعه پرورش می دهد مانند مرجع قلابی، هیأت های قلابی و دیگر فتنه های دشمن که برای گمراهی امت اسلامی است.

حجت الاسلام ماندگاری در پایان مسلمانان را برای رسیدن به هدف نیازمند کمک دانست و خاطر نشان کرد: مسلمان همیشه به کمک خداوند و اهل بیت نیاز دارد و برای جلب رضایت خداوند باید دستوراتش اجرا شود و راه ارتباط با اهل بیت روضه خواندن است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 1 =