تنها با گفتمان مقاومت تهدیدهای بین المللی به فرصت تبدیل می‌شود

حجت الاسلام پژمان فر
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که تنها با گفتمان مقاومت و مبارزه با استکبار تهدیدها به فرصت تبدیل می شود، گفت: دعوای ما با غرب نه به خاطر موضوع هسته ای، بلکه به دلیل گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

 


حجت الاسلام نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه خبرگزاری رسا حضور یافت.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی، تصریح کرد: تاریخ ۳۵ ساله انقلاب ما نشان می دهد که این کشورها ظلم جدی نسبت به انقلاب اسلامی داشته اند و اسناد رسمی و غیر رسمی در این باره فراوان است.

 

وی حل مشکلات کشور از طریق مذاکره را القای دولتمردان دانست و با اشاره به تجربه مذاکرات ابراز داشت: تجربه ما نشان داد که نمی توانیم از طریق مذاکره با استکبار حقوق خود را استیفا کنیم.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام راحل فرمود ما مذاکرات را در میدان جنگ حل می کنیم. ما مذاکره کردیم و حرف هایمان را هم در سازمان ملل گفتیم، اما آن چیزی که سبب حل شدن مسأله ما شد، اراده جدی و حضور مردم ما پای این موضوع بود.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دعوای ما با غرب موضوع هسته ای نیست، خاطر نشان کرد: بنده از آقای ظریف پرسیدم که اگر ما تمامی مراکز و اورانیوم های غنی شده مان و متخصصان این دانش را نیز از بین ببریم، آیا دعوای ما با غرب تمام خواهد شد که ایشان حتی نتوانست بگوید که تمام می شود و به طور حتمی این دعوا تمام شدنی نیست.

 

وی با اشاره به اینکه دعوای غرب با ما، به خاطر گفتمان ما است، اظهار داشت: ما در انقلاب اسلامی گفتمانی را ایجاد کردیم که آنها در واقع منافع خود را در خطر دیدند و بر اساس همین منافع در خطر، با گفتمان ما مخالفند و تا هنگامی که این گفتمان وجود داشته باشد، عقب نشینی نمی کنند.

 

حجت الاسلام پژمان فر گفتمان انقلاب را گفتمان استقامت و ایستادگی توصیف کرد و گفت: بخشی از گفتمان ما، استقامت در خواسته های مان است که متأسفانه تیم مذاکره کننده به این بخش آسیب زدند؛ آنچه مسلم است، داشتن استقامت در گفتار و پایداری در حقوق خود و عقب نشینی نکردن از آن است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز ما داریم از حقوق مسلم خود و غنی سازی بیست درصد عقب نشینی می کنیم تا بتوانیم مط






نظرات بسته هستند