آیت الله نمر: آل سعود در همه ی حالات بازنده است

download (1)

اگر مرا آزاد کنند، جهانیان می گویند آل سعود به فشارها تن داده و اگر مرا آزاد نکنند باز هم زیر فشار می مانند. اگر مرا اعدام کنند دنیا علیه شان قیام خواهد کرد و اگر مرا اعدام نکنند، راه حلی برای رهایی از من نمی یابند. لذا در همه حالات بازنده هستند.


اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که آیت الله شیخ «نمر باقر النمر»‌ روحانی سرشناس شیعی عربستانی که نزدیک به سه سال است به طور غیر قانونی توسط رژیم آل سعود در بازداشت به سر می برد، طی اظهاراتی گفته: آل سعود در همه حالات بازنده است.

در همین راستا یکی از نزدیکان آیت الله نمر در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما گفت: چند روز پیش به همراه تعدادی از اقوام آیت الله نمر به ملاقات ایشان رفتیم. آل سعود ایشان ارتباط ایشان را با خارج از زندان به طور کامل قطع کرده لذا ایشان از اعتراضات، بیانیه ها و موضع گیری های مختلفی که در چند وقت اخیر در سراسر جهان علیه آل سعود بخاطر ایشان انجام شده اطلاع نداشت.
وی در ادامه افزود: هنگامی که ما خلاصه ای از وضعیت و فعالیت های صورت گرفته برای آزادی ایشان را برایشان شرح دادیم، لبخندی زد و گفت: آل سعود در همه حالات بازنده است زیرا وقتی مرا گرفت دچار دردسر شد. حالا نمی داند چه باید بکند.
آیت الله نمر همچنین گفت: اگر مرا آزاد کنند، جهانیان می گویند آل سعود به فشارها تن داده و اگر مرا آزاد نکنند باز هم زیر فشار می مانند. اگر مرا اعدام کنند دنیا علیه شان قیام خواهد کرد و اگر مرا اعدام نکنند، راه حلی برای رهایی از من نمی یابند. لذا در همه حالات بازنده هستند.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 10