نماینده مردم مشهد در مجلس: حاشیه شهر مشهد به یک معضل ملی تبدیل شده است

4

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ابعاد مسائل حاشیه شهر مشهد بسیار گسترده است به گونه‌ای که تبدیل به یک معضل ملی شده و نباید آن را فقط یک مشکل شهری قلمداد کنیم.


محمدحسین حسین‌زاده بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته توانسته‌ایم موضوع حاشیه‌نشینی در کلانشهر مشهد را به عنوان یک مسئله ملی مطرح کنیم و در معرض دید مسئولان قرار دهیم.

وی افزود: تا به حال ما توانسته‌ایم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و تعدادی دیگر از مسئولان کشور را دعوت کنیم تا از حاشیه شهر مشهد از نزدیک بازدید داشته باشند و مسائل و مشکلات آن را ببینند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به ابعاد این مشکل نمی‌توان تنها با ارائه گزارشات رسیدگی کرد بنابراین تصمیم گرفتیم که با مشاهده نزدیک مسئولان آنها را از عمق ماجرا آگاه سازیم و هرکدام از مسئولان کشوری که آمدند و از نزدیک مشاهده کردند حداقل در بیان گفتند که این مسئله کاملا جدی است و باید به سرعت رسیدگی شود.

حسین‌زاده بحرینی اظهار داشت: اخیرا با جلسه‌ای که با استاندار، شهردار، فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و حجت‌الاسلام پژمان‌فر داشتیم مقرر شد تا با توجه به اعلام دستگاه‌ها اقدامات لازم در ارتباط با حاشیه‌نشینی انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا مهم‌ترین مسائلی را که می‌توانیم به مسئولان انتقال دهیم تا همکاری لازم را با ما داشته باشند با ارائه نامه‌ای با امضای استاندار ارسال کنیم و سپس با تشکیل جلسه‌ای با مسئولان شهر مشهد و مسئولان کشوری به بررسی چگونگی حل این مشکلات بپردازیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 6