بیانیه اتاق فکر تبلیغ خراسان درتقدیر از حضرات آیات مکارم و سبحانی

 n00066015-b
اتاق فکر تبلیغ خراسان در بیانیه ای از تلاش های مجدانه آیت الله العظمی مکارم شیرازی در راستای برگزاری کنگره جهانی ضد تکفیر در قم تقدیر نمود.


متن بیانیه اتاق فکر تبلیغ خراسان  بدین شرح می باشد:

 برگزاری پرشور کنگره جهانی «جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» به ریاست مرجع عالیقدر  حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی«دامت برکاته»که با حضور کم نظیر صدها تن از علما دانشمندان، فرهیختگان داخلی و خارجی از فرق و مذاهب اسلامی ۸۳ کشور جهان صورت گرفت ، برگ زرین دیگری از خدمات مکتب حقه تشیع و حوزه های علمیه و مرجعیت دینی به اسلام بود. بازتاب فراوان این محفل در رسانه ها و  نیز برکات زائد الوصف آن در آینده جهان اسلام، بار دیگر نقش محوری مرجعیت شیعه در دفاع از اسلام عزیز و مبارزه با توطئه های دشمنان را بر همگان آشکار ساخت.

امید است مباحث و مقالات مطرح شده در این کنگره که با ریاست علمی حضرت آیت الله العظمی سبحانی «دامه برکاته» برگزار گردید، ریشه  های فکری  شجره خبیثه تکفیر را بخشکاند و عزت  را در همه بلاد اسلامی برای مسلمین به ارمفان آورد.

اتاق فکر تبلیغ خراسان ، ضمن سپاس بیکران و مراتب امتنان از ابتکار خردمندانه و تلاش های مجدانه آن مراجع عالیقدر در برپایی کنگره جهانی «جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام»، طول عمر با عزت و صحت و سلامت را برای حضرات  از خداوند متعال خواستار است.

 اتاق فکر تبلیغ خراسان 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 7