با خلق آثار هنری پاسخ اهانت به قرآن را داد

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این که خوشحالیم که هنرمندان ما چنین تفکری دارند و بخاطر اینکه پاسخ توهین ها به قرآن را بدهند، اینگونه آثار را خلق می کنند گفتند: هنرنمایی‌های قرآنی قطعا موجب رغبت بیشتر مردم به قرآن و رشد ترویج فرهنگ قرآن در بین مردم خواهد شد.

این مرجع تقلید ظهر امروز در مراسم  رونمایی از دو اثر قرآنی گفتند: این گونه هنرنمایی‌های قرآنی قطعا موجب رغبت بیشتر مردم به قرآن و رشد ترویج فرهنگ قرآن در بین مردم خواهد شد.

ایشان افزودند: راه حل رسیدن ما به موفقیت و حصول نتایج مفید و با برکت در همه امور، تاسی به قرآن است و اگر فیضی باشد در همین آیات نورانی قرآن است.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بیان کردند: واقعا زبان از توصیف چنین اثر عظیمی که کلمات پروردگار را با این زیبایی به تصویر کشیده قاصر است و نمیتوانم خوشحالی خود را از این اثر نفیس قرآنی بیان کنم.

ایشان گفتند: چیزی در این دنیا از قرآن بالاتر نیست و ما هم اگر به قرآن پایبند و متمسک باشیم در مسیر زندگی به توفیقات عالیه دست می یابیم.

این مرجع تقلید اظهارکردند: اگر کسی خیر دنیا و آخرت را می خواهد، باید به قرآن متمسک شود، قطعا اگر کسی دست از قرآن بکشد از حقیقت دین خارج شده و به خیر دنیا و آخرت نمی رسد.

معظم له بیان کردند:  این همت بلند که موجب خلق این اثر فاخر قرآنی شده است، قطعا از یک تفکر عالی نشات می گیرد و خوشحالیم که هنرمندان ما چنین تفکری دارند و بخاطر اینکه پاسخ توهین ها به قرآن را بدهند، اینگونه آثار را خلق می کنند.

ایشان گفتند: قرآن همه چیز ماست و اگر از آن غافل شویم از خیر دو دنیا محروم می شویم؛ باید قدر قرآن را بدانیم و بدانیم که فقط با تعظیم به قرآن و عمل به آن است که می توانیم کسب فیض کنیم و از نعمات الهی بهره مندگردیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 7