رفع مشکلات با بهره‌گیری از فرهنگ جهاد و شهادت

حجت الاسلام علی اصغر لطفی
حجت الاسلام لطفی با بیان این که هرگز نباید فراموش کنیم شهدای ما آگاه و بیدار هستند، گفت: همواره باید تلاش کنیم تا جلوه این حقیقت مجسم با ارائه مدیریت جهادی و تلاش در زمینه های علمی و پژوهشی نمایان شود.

حجت الاسلام علی اصغر لطفی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد، در حاشیه نمایشگاه داستان پایداری در بوستان کوهسنگی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: مشهد الرضا به معنای محل شهادت است، متاسفانه چندی بود که جلوه شهادت به اندازه نیاز در مشهد ظهور پیدا نکرده بود اما پس از روی کار آمدن معاون فرهنگی جدید مشهد فرهنگ ایثار پر رنگ تر دیده می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: من از ابتدای تصویب طرح باغ موزه دفاع مقدس، نگران بودم تا این طرح برای دشمنان و مخالفان سر سخت شهدای انقلاب اسلامی بهانه شود اما با  وجود برنامه هایی همچون نمایشگاه داستان پایداری که در جهت نمایش رشادت های رزمندگان اسلام فعالیت می کند، قدری از نگرانی کاسته شد.

وی ادامه داد: هرگز نباید فراموش کنیم که شهدای ما آگاه و بیدارند و باید تلاش کنیم تا جلوه این حقیقت مجسم با ارائه مدیریت جهادی و تلاش در زمینه های علمی و پژوهشی نمایان شود، همچنین با بهره گیری از فرهنگ جبهه و شهادت می توان بسیاری از مشکلات و سختی های فردی و اجتماعی را حل و رفع کرد.

حجت الاسلام لطفی در پایان با تقدیر و  تشکر از دست اندرکاران این نمایشگاه گفت: پدر من در آخرین لحظات پیش از شهادت خود وصیت کرده بودند که پسرم طلبه شود و من هم به همین جهت قدم در این مسیر گذاشتم تا بتوانم رسالت خود را در خدمت به جامعه اسلامی ایفا کنم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 2 =