سران کشورهای اسلامی بیدار شوند/ مسلمانان فلسطین را تنها نگذارند

حضرت آیت الله مکارم شیرازی
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی بیانیه ای صادر و تاکید کرد: همه مسلمین، علما و دانشمندان و جوانان غیور باید به مسؤولیت خود عمل کنند و با هر وسیله ممکن جوانان فلسطینى را یارى دهند.

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه این مرجع تقلید که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طرح شیطانى اسرائیل براى تقسیم زمانى و مکانى مسجد الاقصى بین مسلمانان و یهودیان و به دنبال آن هجوم وحشیانه به نمازگزاران تبدیل به فاجعه بی سابقه‌اى شده است.

این در حالى است که مسلمانان غیور فلسطین تصمیم گرفته‌اند تا پاى جان بایستند و از این جنایت جلوگیرى کنند. عده‌اى از آنها مجروح شده و عده‌اى به طرز وحشیانه‌اى دستگیر شده‌اند.

وظیفه مسلمین دنیا این است که این ننگ و ذلت را بر خود نپذیرند و اجازه ندهند صهیونیست‌ها مسجد الاقصى را که قبله اول آنهاست اشغال کنند و مسلمانان فلسطین را نباید تنها گذاشت.

گرچه بعضى از مراکز بین‌المللى و بعضى از دول اسلامى این کار را محکوم کرده‌اند ولى این کافى نیست.

همه مسلمین، علما و دانشمندان، سیاستمداران و جوانان غیور هر کدام باید به مسئولیت خود عمل کنند و با هر وسیله ممکن جوانان فلسطینى را یارى دهند و جلو این فاجعه را بگیرند.

مسلمانان باید دشمن واقعى خود را خوب بشناسند و هرگز دست به دست او ندهند و بدانند این دشمن فقط دشمن ملت فلسطین و ایران اسلامى نیست. هر گاه توان پیدا کند همه کشورهاى اسلامى را اشغال مى‌کند و همه مقدسات آنها را بر باد مى‌دهد.

سکوت حامیان صهیونیست‌ها در برابر این جنایت هولناک تعجب‌آور نیست. آنها این رژیم جعلى را در قلب کشورهاى اسلامى به منظور تضعیف مسلمین و غارت منابع آنها به وجود آورده‌اند. و به یقین از جنایات او حمایت مى‌کنند.

از خدا مى‌خواهیم همه مسئولین در همه کشورهاى اسلامى بیدار شوند و به وظیفه خود در این شرایط حساس عمل کنند.

والسلام على من التبع الهدی






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 2 = 3