ماجرای شیرازی ها و هتک حرمت به قبله اول مسلمین!!

 در سال های اخیر بارها و بارها در رسانه های مختلف منتسب به جریان شیرازی شاهد منتشر شدن دروغ هایی از قبیل ناصبی بودن مردم فلسطین و غزه بودیم. شایعاتی که شیرازی ها تلاش داشتند با منتشر کردن آن به مردم ایران بگویند دفاع از فلسطین و غزه امری اشتباه است.
در سال های اخیر بارها و بارها در رسانه های مختلف منتسب به جریان شیرازی شاهد منتشر شدن دروغ هایی از قبیل ناصبی بودن مردم فلسطین و غزه بودیم. شایعاتی که شیرازی ها تلاش داشتند با منتشر کردن آن به مردم ایران بگویند دفاع از فلسطین و غزه امری اشتباه است. اما در روزهای اخیر جریان شیرازی، گروهی که مدعی دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) هستند در برابر هتک حرمت صهیونیست ها نسبت به مسجد الاقصی قبله اول مسلمین هیچ واکنشی نشان نداده است. حال باید دید چه اتفاقی افتاده است که یاسر الحبیب، مبلغ صادق شیرازی که مدعی حمایت و دلسوزی برای اسلام است هنوز این اقدام صهیونیست ها را محکوم نکرده است!
معلوم نیست چرا محمد هدایتی مدیر شبکه سلام (وابسته به صادق شیرازی) که در شبکه صدای آمریکا بارها اعلام کرده است دلسوز اسلام و شیعه است هنوز نسبت به این اقدام صهیونیست ها واکنش نشان نداده است!!
به راستی چگونه صادق شیرازی حمایت از منافقین را فراموش نمی کند اما دفاع از قبله اول مسلمین را فراموش کرده است!!





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 7