فاجعه منا می‌تواند مقدمه انقلاب در جهان اسلام باشد

حجت الاسلام سید مهدی واعظ موسوی
حجت الاسلام واعظ موسوی با بیان این که جهان اسلام خواب آلوده است و نیاز به یک حرکت انقلابی دارد، گفت: فاجعه منا می‌تواند مقدمه این انقلاب باشد.

حجت الاسلام سید مهدی واعظ موسوی کارشناس مسائل مذهبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردمداران سعودی، آنقدر به دنبال قدرت طلبی و سرگرم حمله به یمن و کشتار کودکان بی گناه و لشگرکشی به بحرین است که از وظیفه اصلی خود غافل شدند.

وی در ادامه افزود: سعوی ها ادعا داشتند که ما خادم الحرمین هستیم و ما ام القری اسلامیم ولی در انجام وظیفه  کوتاهی کردند و انسان های زیادی را به کشتن دادند.

حجت الاسلام واعظ موسوی گفت: آل سعود رسوا شدند و در واقع در بین امت های اسلامی روسیاه شدند .

کارشناس مسائل مذهبی اظهار کرد: عزیزانی که جان خود را از دست دادند، مرگ زیبایی داشتند و نباید گمان کرد که آنها تلف شده اند بلکه آنها به بالاترین مقام رسیدند.

وی در ادامه تصریح کرد: مرگ آن‌ها، بهترین نوع مرگ است و ما به چنین مرگی غبطه می خوریم، در واقع آنها خوشبخت و سعادت مند شدند.

این کارشناس مذهبی گفت: مثل ۸ سال دفاع مقدس عده ای شرمنده و روسیاه شدند و عده ای هم بهشتی شدند. در حقیقت خدا به آنان لطف کرد، به خانه خود دعوت کرد و اجرشان با خدای متعال است.

حجت الاسلام واعظ موسوی بیان کرد: جهان اسلام نیاز به یک تکانه ی شدیدی بود، جهان اسلام خواب آلود است به بحرین و یمن ظلم می شود و صدایی از جهان اسلام شنیده نمی شود.

وی در ادامه افزود: این تکانه مثل شهادت امام حسین ( علیه السلام )، تکانه ی عظیمی بود و خاندان ابوسفیان را رسوا کرد.

این کارشناس مذهبی در پایان گفت: ان شاءالله خون های پاک ریخته شده این شهدا آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + 8 =