امکانات صدا و سیمای خراسان رضوی بسیار اندک است / نبود واحد سیار تلویزیونی مستقل

خبرگزاری فارس: امکانات صدا و سیمای خراسان رضوی بسیار اندک است / نبود واحد سیار تلویزیونی مستقل

نماینده مردم مشهد در مجلس از نبود واحد سیار تلویزیونی مستقل در خراسان رضوی خبر داد و گفت: امکانات صدا و سیمای خراسان رضوی بسیار اندک است.

حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی امروز در جلسه مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مورد اقدامات صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار کرد: صدا و سیمای خراسان رضوی ۲۴ ساعته بوده و اگر مخاطب‌سنجی انجام شود، حجم برنامه‌هایی که از شبکه استانی خراسان رضوی در کل کشور پخش می‌شود، سهم بالایی است.

وی افزود: با وجود اینکه امکانات بسیار کمی در صدا و سیمای استان داریم و حتی واحد سیار تلویزیونی مستقل نداریم، اما با همه این کمبودها عملکرد خوبی در این حوزه وجود داشته و در واقع بهره‌وری در شبکه استانی بالا است.

حسین‌زاده بحرینی بیان کرد: بزرگترین سرمایه‌ای که در صدا و سیمای استان وجود دارد و سایر استان‌ها نمی‌توانند از آن بهره‌مند شوند، وجود بارگاه منور رضوی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر جا که امکانات کم بوده، اقدامات به خوبی در حال انجام است، گفت: خراسان رضوی از فرصت‌هایی برخوردار است که اگر سقف این ظرفیت و فرصت‌ها را ۱۰۰ در نظر بگیریم، فقط ۱۰ مورد آن مورد استفاده قرار گرفته و آنطور که باید از ظرفیت‌های استان بهره‌وری انجام نداده‌ایم.

وی یادآور شد: برای سایت و محل استقرار صدا و سیمای استان صحبت‌هایی مطرح شده است و این موضوع نیاز به یک مهندسی مالی دارد که باید توجه داشت، زمینی که در حال حاضر صدا و سیمای خراسان رضوی در اختیار دارد، یک گنج است و می‌توان با وسعتی بیشتر در مکانی دیگر صدا و سیما احداث شود.

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 6 =