نمایندگان مردم در رابطه با راه‌های نفوذ دشمن در کشور کوتاه نخواهند آمد

حجت الاسلام پژمانفر
حجت الاسلام پژمانفر گفت: رهبر معظم انقلاب تاکنون ۷۰ بار در خصوص نفوذ دشمن در کشور تذکر داده اند و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم کوتاه نخواهیم آمد تا حق ملت ایران پایمال نشود.

به گزارش خبرگزاری رسا، شب گذشته همایش بزرگ «مرگ بر آمریکا» با حضور خانواده های گرانقدر شهید احمدی روشن، طهرانی مقدم، همدانی و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم و حجت الاسلام پژمانفر، حاج خلیل موحدی، وحید جلیلی و با مداحی حاج احمد واعظی و جمعی از دانشجویان و مردم در تالار ابن سینا برگزار شد.

موحدی به بیان ابزارهای نفوذ پرداخت و گفت: سه راه برای نفوذ در نظر گرفته اند، نفوذ علمی اولین راه نفوذ است که از زمان انقلاب تاکنون به آن گرفتار هستیم. زیرا محصول علوم، آن چه آنان می خواهند است.

وی دیپلماسی عمومی را دومین راه نفوذ دانست و بیان کرد: تغییر ذائقه ی مردم با ابزارهای تبلیغاتی جریان استکبار باعث تحول در نگرش ها می شود و ایجاد وابستگی و خضوع در برابر آنان می کند و چیزی به نام مقاومت نخواهد ماند.

دقت در انتخاب حاکم تا عناصر نفوذی در مراکز تصمیم ساز ورود پیدا نکنند

عضو شورای اسلامی شهر مشهد سومین راه نفوذ را دیپلماسی رسمی خواند و اظهار کرد: هرگاه آنان بتوانند عناصری در مراکز تصمیم ساز ما وارد کنند بسیار خطرناک خواهد بود بنابراین باید در انتخاب حاکم دقت شود.

وی شاخصه جامعه اسلامی را امام جامعه دانست و گفت: اگر حساسیتی که به قرآن هست نسبت به امام جامعه نیز باشد و محکم بایستند مطمئنا پیروزی با اسلام است. نسبت به امام زمان (عج) حساسیت وجود ندارد که ایشان در غیبتند. امام حسین (ع) را اهل دین کشتند، امام موسی کاظم (ع) در زندان بودند ولی واکنشی انجام نمی شد و نیز امام حسن عسکری (ع) نیز در محاصره کامل بودند و یارانشان اندک بود.

عضو کمیسیون امور اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اولین فتنه در سال ۷۸ اتفاق افتاد، با توجه به تذکرات رهبر انقلاب، هیچ مرجعی و نخبگان نسبت به نفوذ فرهنگی مسؤولیت و حساسیتی نشان نداد. در دولت نهم و دهم بستر کار برای همه فراهم بود و دولت ارزشی بود ولی همه هدف را دنبال نکردند.

وی با بیان این که تمام مراجع برجام را مورد بررسی قرار دادند و سکوت کردند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب برای اعتراض به سکوت همه ۹ بند برای اجرای برجام گذاشتند. رهبر انقلاب ۹ بند را خواسته اند و ما هم باید بخواهیم تا عرصه تنگ شود و دستور رهبری انجام شود.

موحدی در پایان اظهار کرد: اگر می خواهیم راههای نفوذ را ببندیم باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به گوش و جان بسپاریم. امروز علمای مورد اطمینان مردم سکوت کرده اند ولی مردم پشت رهبری اند.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان این که اگر به سده های گذشته بنگریم می توان دریافت چگونه جریان استکبار ورود پیدا کرد، اظهار کرد: جریان استکبار وقتی با جریان های ضعیف روبرو باشد با جنگ سخت و به صورت نظامی وارد عرصه می شود. اما با جریانات عمیق و بزرگ، جنگ سخت را کنار گذاشته و با جنگ نرم وارد می شود. مثل سیاستی که در مورد شوروی و چین داشت.

راهبرد آمریکا در مقابل ایران با رویکرد برد برد است و با طرح نزدیکی و دوستی به ایران نزدیک شده است

وی با اشاره به هفته نامه ی واشنگتن پست گفت: راهبرد آمریکا در مقابل ایران با رویکرد برد برد است و با طرح نزدیکی و دوستی به ایران نزدیک شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که آن ها با جنگ سخت و نیمه سخت (فشار اقتصادی) نتوانستند علیه ایران موفق شوند افزود: آن ها با این طرح که دستمان را به سمت ایران دراز کرده تا آشتی کنیم و اگر مسؤولان ایرانی بپذیرند به هدفشان رسیده اند و اگر نپذیرند و حاضر به مذاکره نباشند باز هم به هدفشان دست یافته اند.

وی با اظهار به این که به ظن آنان این طرح در داخل و خارج از کشور بازتاب هایی خواهد داشت گفت: مسیر اقتصادی کشور تحت الشعاع خواهد گرفت و نیز باورهای مردم به مسیرشان تضعیف خواهد شد. در دنیا نیز ابهام در زمینه استکبارستیزی که ما به آن معروفیم ایجاد خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح آنان اگر ایران به پای میز مذاکره نیاید آنان می گویند که ما از باب دوستی وارد شدیم ولی آنان قبول نکردند.

جریان استکبار باب مذاکره را باز کرد تا در عرصه های مختلف ورود پیدا کند و به جمهوری اسلامی آسیب وارد سازد

وی بیان کرد: جریان استکبار باب مذاکره را باز کرد تا در عرصه های مختلف ورود پیدا کند و به جمهوری اسلامی آسیب وارد سازد که مهمترین عرصه ی نفوذ، نفوذ فرهنگی است.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان این که رهبر انقلاب مسیر را برای مذاکرات نبسته اند اظهار کرد: رهبر انقلاب هم اجازه مذاکره را دادند و هم از دیگر باب ها جلوگیری کردند. ایشان در مورد سوریه با قاطعیت فرمودند «یکسری کشورهایی که در سوریه عامل جنگ بودند و خودشان در جریان باطلی هستند می خواهند تا رییس جمهور قانونی سوریه نباشد.»

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب تاکنون ۷۰ بار در خصوص نفوذ تذکر داده اند و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم کوتاه نخواهیم آمد تا حق ملت ایران پایمال نشود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 5