افرادی که تصور می کنند می توان با آمریکا کنار آمد سخت در اشتباهند

درس خارج فقه آیت الله نوری همدانی در مسجد اعظم قم
حضرت آیت الله نوری همدانی با انتقاد از کسانی که تصور می کنند می توان با آمریکا کنار آمد و از این طریق مشکلات را حل کرد، گفت: سلطه گری، تکبر و جنایت در روحیه آمریکایی ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود در مسجد اعظم قم، ۱۳ آبان را در تاریخ انقلاب اسلامی دارای جایگاه برجسته دانست و تاکید کرد: ۱۳ آبان از ایام الله است و هر چه باشکوه تر باید این روز را گرامی بداریم و خشم و نفرت خود را از آمریکای سلطه گر و جنایت کار نشان دهیم.
وی کار دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: حضرت امام(ره) در مقابل برخی که نگران تبعات اقدام دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی بودند از اقدام و حرکت انقلابی دانشجویان تجلیل کردند.
این مرجع تقلید با بیان این که تقابل اسلام و انقلاب با استکبار جهانی همچنان ادامه دارد، گفت: ما باید بدانیم آمریکا سردمدار سلطه و استکبار است.
وی خاطرنشان کرد: ملت ما آمریکا را به خوبی شناخته است؛ تکبر، جنایت و سلطه گری در روح آمریکایی ها وجود دارد.
حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: آمریکا با استفاده از عمال خود در بین کشورهای اسلامی ایجاد تفرقه می کند و آل سعود نیز دقیقا در مسیری حرکت می کند که آمریکایی ها ترسیم کرده اند.
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که ما هیچ گاه نمی توانیم با آمریکایی ها کنار بیاییم، ابراز داشت: کسانی که تصور می کنند می توانیم با آنها کنار بیاییم در اشتباه هستند، چراکه آنها روحیه سلطه گری و ظلم دارند و این با مبانی دینی ما نمی سازد.
این مرجع تقلید وحدت و اتحاد همدلی را رمز اقتدار و عزت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: حضرت امام رضوان الله تعالی علیه تاکید می کردند اختلاف همچون موریانه جامعه را دچار مشکل و از درون دچار فروپاشی می کند.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 14