عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان : پیگیری و تلاش در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم باید در اولویت باشد


حجت الاسلام بیاتی با اشاره به وضع اقتصادی جامعه، پیگیری مجوز برگزاری کنسرت را برای شادی مردم بیهوده خواند و خواستار برنامه ریزی و تلاش در جهت حل مشکلات مردم شد.

حجت الاسلام علی بیاتی عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان، پیرامون صدور مجوز برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد بیان داشت: انقلاب ما انقلاب پا برهنه ها بود، انقلاب شد تا مردم مستضعف و نیازمند جامعه به یک سطحی از رفاه برسند که بتوانند زندگی خود را تامین بکنند.

وی افزود: برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد در حالی که فشارهای اقتصادی فراوانی به مردم وارد شده و نه تنها قشر ضعیف که، قشر متوسط جامعه را هم دچار مشکل کرده است چه معنایی دارد.

عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان گفت: امروز ما باید به فکر دغدغه های مالی مردم باشیم ضرورت زندگیشان تحت تاثیر قرار گرفته و روزگار سختی می گذرانند حال بجای برنامه ریزی برای رفع این مشکلات، برنامه هایی که غالب آنها مخاطبی از طبقه مرفه است را پیگیری می کنیم.

وی افزود: مخاطبین محدود این گونه برنامه ها افرادی هستند که یک نگاه دیگری دارند و این با اهداف انقلاب در تعارض است بنابراین باید به فکر نیازها اجتماعی، نیازهای مالی و معنوی مردم باشیم و با عمل به وعده های در پی حل مشکلات آنها و به سبب آن شادی مردم شویم.

وی ادامه داد: آیا برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد و یا جاهای دیگر در بحث معنویت مردم، در اقتصاد مردم و یا در مسائل اجتماعی آنها نقشی ایفا می کند؟ که حال به دید یک ضرورت برنامه بریزیم و در پی تصویب آن باشیم.

حجت الاسلام بیاتی گفت: این بحثی است مربوط به وزارت ارشاد که ربط دادن به شورای فرهنگی استان و درگیر کردن این مجموعه به این قصه ها اولویت و ضرورتی ندارد و کار درستی نیست.

وی افزود: این قصه هم امیدواریم با پیگیری هایی که در آتی انجام می گیرد منتفی شود و جلوی این گونه مسائل و مشابه آن گرفته شود تا به بهانه فرهنگ و شادی به معنویت و جایگاه دینی مردم و مشهد لطمه ای نخورد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 12