عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان:شناخت جایگاه امامت و ولایت از مهم ترین درس های زندگی حضرت معصومه به جوانان است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی گفت: یکی از مهم‌ترین درس هایی که امروز دختر و پسر جوان ما باید از حضرت معصومه(س) بگیرد این است که زندگی اش هدفمند باشد بدین معنا که جایگاه امامت و ولایت را در زمان خودش بشناسد.

حجت الاسلام اسدی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به شخصیت حضرت معصومه(س)، گفت: جوانان و دختران ما در حال حاضر بایستی با مقامات معنوی و عبادی شخصیت کامل حضرت معصومه(س) آشنا شوند و این بزرگ ترین برکت است.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام رضا(ع) درباره حضرت معصومه(س) اظهار کرد: آن دسته از روایت و احادیث امام رضا درباره خواهرشان که معطوف به حس عاطفی امام رضا(ع) نسبت به خواهر گرامیشان می‌باشد، برجسته تر است.

 

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان با بیان این که نام ایشان فاطمه بوده است و لقب معصومه را حضرت رضا (ع) به ایسان داده اند، بیان داشت: این لقب به دلیل مقامات بلندی است که حضرت معصومه(س) در طی مراتب اخلاقی و معنوی داشتند و از طرفی حضرت فاطمه معصومه(س) جلوه وجودی حضرت زهرا(س) می‌باشد که این برزگ ترین برکت حضور است.

 

وی درادامه با طرح این پرسش که حضرت معصومه(س) چگونه به این مقامات رسیده است که دختران ما باید این حضرت را برای خودشان الگو قرار دهند، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) در طول دوران ۲۸ ساله زندگی خودشان هدفمند زندگی کردند و زندگی هدفمند مهم و ارزشمند است.

 

شناخت جایگاه امامت و ولایت از مهم ترین درس های زندگی حضرت معصومه

حجت الاسلام اسدی با بیان این که انسان می خواهد عمر خودش را که یک سرمایه بی بدیل است و تکرار شدنی نیست بتواند از آن حداکثر استفاده ارزشی را ببرد و وقت خودش را به بطالت نگذراند و برای لحظه لحظه زندگی اش برنامه ریزی کرده باشد، اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) از مدینه و سرزمین حجاز حرکت کرد برای این که در کنار امام زمان خودشان قرار بگیرند وح مایت از امام زمان داشته باشند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: یکی از مهم ترین درس های الگویی که امروز دختر و پسر جوان ما باید از حضرت معصومه (س) بگیرند این است که زندگی اش هدفمند باشد بدین معنا که جایگاه امامت و ولایت را در زمان خودش بشناسد.

 

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان با بیان این که در زمان حاضر باید دید که امام و ولایت چه چیزی از ما می خواهند، اظهار کرد: درک شرایط اجتماعی و قرار گرفتن در مسیری که ولایت بپذیرد نه این که شیطان و شیاطین بپسندند و این مهم ترین درسی است که از حرکت هدفمند حضرت معصومه(س) می توان گرفت.






اخبار مرتبط

  • رهبری تنها عامل مصونیت جامعه در مقابل تحریف است / نباید میان رهبری و فکر امام سرسوزنی تحریف ایجاد شود
  • رهبری تنها عامل مصونیت جامعه در مقابل تحریف است / نباید میان رهبری و فکر امام سرسوزنی تحریف ایجاد شود
  • شورایی کردن رهبری در خط و مشی اصلی نظام تشتت ایجاد می‌کند
  • شورای نگهبان از ارکان اصلی نظام اسلامی است/ هرگونه فعالیت برای تخریب ارگان‌های نظارتی برخلاف قانون است
  • عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان:شناخت جایگاه امامت و ولایت از مهم ترین درس های زندگی حضرت معصومه به جوانان است
  • نتایج انتخابات هیئت امنا اتاق فکر تبلیغ
  • در میزگرد تخصصی شهرآرا با کارشناسان تبلیغ تاکید شد ؛ توسعه سبک زندگی پرهیزکارانه پس از ماه رمضان
  • ویژه نامه سی و پنجمین سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته زن
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    7 + 7 =