همه مردم، جریان ها و گروه ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری دشمن شکن داشته باشند

درس خارج فقه آیت الله نوری همدانی در مسجد اعظم قم
حضرت آیت الله نوری همدانی در جلسه درس خارج خود همگان را به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد و این حضور را به منزله تجدید پیمان دوباره با انقلاب، امام و ولایت فقیه دانست.

 خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در ابتدای درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

این مرجع تقلید با بیان این که از همه اقشار، گروه ها و جریان ها می خواهیم تا حضوری گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند، حضور مردم را با توجه به شرایط فعلی کشور دارای اهمیت دو چندان ارزیابی کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: مردم باید با حضور خود به جهانیان اعلام کنند که مبارزه با استکبار و صهیونیست ها که از اصول انقلاب بوده و آن را امام راحل(ره) به ما آموختند، همچنان زنده است.

این مرجع تقلید پایبندی مردم به ارزش های اسلامی و انقلابی را از عوامل مهم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران باید نسبت به شعارهایی که موجب سقوط خاندان پهلوی و برقراری نظام اسلامی و ولایت فقیه شد، پایبند بوده و این شعارها را همیشه زنده نگه دارند و فریاد بزنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امری لازم است؛ این حضور نشان دهنده وحدت و انسجام ملت، عظمت نظام و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 15