بصیرت ملی و فعالیت جهادی نهادهای نظارتی تنها راه مقابله با جریان نفوذی است

حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار
رییس بنیاد پژوهش های اسلامی گفت: انتخابات فرصت نفوذ دشمنان انقلاب در بدنه نظام اسلامی بوده و انجام وظیفه نهاد های نظارتی بدون کوچکترین مسامحه و بصیرت و آگاهی مردم تنها راه مقابله با این جریان نفوذی است.

 حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی،خبرگزاری رسا، با بیان این که جبهه استکبار و در راس آن آمریکای ملعون به دنبال نفوذ در حوزه فرهنگ، سیاست، اقتصاد و ارکان اسلامی کشور هستند، اظهار کرد: نفوذ در مراکز تصمیم گیری کشور برای ورود عناصر ضد نظام به آن ها سبب می شود نقشه های جبهه استعمار و استکبار پیاده شود.

وی ادامه داد: انتخابات فرصت نفوذ دشمنان انقلاب در بدنه نظام اسلامی است و هشدار رهبر معظم انقلاب به جا و جدی بوده و با انجام وظیفه نهاد های نظارتی بدون کوچکترین مسامحه و بصیرت و آگاهی مردم تنها راه مقابله با این جریان نفوذی است.

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی رای مردم را امانت الهی به جا مانده از شهدا و امام راحل(ره) خواند و گفت: انتخاب بصیر با علم و آگاهی به شرایط انتخاباتی و مشارکت حداکثری در انتخابات، وظیفه شرعی، انقلابی، ملی و وجدانی است و دشمنان بشریت و اسلام با توان شیطانی خود می خواهند محصول خون شهدا را خدشه دار کنند.

حجت الاسلام شریعتی تبار حضور پر شور مردم پای صندوق های رای را پشتوانه ای برای اسلام ناب محمدی(ص) خواند و یادآور شد: مردم پس از اتکای به خداوند متعال تکیه گاه و نقطه قوت این نظام بوده و حضور در صحنه در شرایط امروز منطقه وظیفه شرعی، ملی و انقلابی برای آحاد جامعه اسلامی است.

وی با بیان این که ملت ایران با جانفشانی خود در جنگ تحمیلی هشت ساله اثبات کردند که در این راه برای ایثارگری آماده اند، تاکید کرد: ماهیت دینی انقلاب اسلامی سبب شده تا مردم از تحریم ها و تهدید های دشمنان هراسی نداشته باشند، بنابراین ملت انقلابی در هفتم اسفندماه پاسخ دندان شکنی را به یاوه گویان و فتنه گران خواهند داد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 2 =