دشمن برای انتخابات و نفوذ به مجلس برنامه دارد/ ضرورت اتحاد اصولگرایان در انتخابات

مظفر تاجی، امام جمعه چناران
امام جمعه چناران با بیان این‌که دشمن برای انتخابات هفتم اسفند و نفوذ به مجلس و خبرگان برنامه دارد، گفت: امروز وقتی دشمن از کم رنگ کردن حضور مردم نا امید شد، تلاش می کند لیست و کاندیداهای مورد حمایت خود را معرفی کند و بدون شک در انتخابات پیش رو تکلیف ملت ایران سنگین تر است و باید برخلاف توطئه دشمن عمل کنند.

خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مظفر تاجی، امام جمعه چناران، انقلاب اسلامی را به عنوان شگفت انگیزترین حادثه در قرن حاضر خواند و اظهار کرد: کاری که انقلاب برای دنیا و کشورهایی نظیر ایران انجام داد، قابل پیش بینی برای هیچ تحلیل‌گر سیاسی نبود و نقش بی بدیل ملت ایران یکی از پایه های اصلی این نهضت را تشکیل دادند.

وی جمهوریت را به عنوان یک اصل و آرمان دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» جمهوریت نظام و نقش خود را به دنیا اعلام و امام(ره) نیز این پیام را تأیید کردند و همچنین در رفراندوم انقلاب نیز امام فرمودند «جمهوری اسلامی» یعنی نقش بی بدیل مردم در نظام و سرنوشت خود و از طرف دیگر نقش اسلامیت که باید قوانین آن بر اساس آموزه های دینی باشد.

امام جمعه چناران با بیان این که ایران اسلامی به عنوان تنهاترین حکومت مردم سالار دینی  و دموکراسی ترین نظام و کشور است، تصریح کرد: امام و رهبری در طول این عمر ۳۸ ساله انقلاب همواره به ملت ایران اعتماد کردند و مردم نیز به معنای حقیقی وظیفه خود را نسبت به نظام و انقلاب ایفا کردند و حضوری تأثیر گذار داشتند.

حجت الاسلام تاجی اظهار کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون همه تلاش اش را برای کم رنگ کردن حضور ملت ایران در عرصه نظام انجام داد و از همان روزهای نخست تصمیم داشته که  حضور مردم در انتخابات را دچار خلل کند و با نفوذ در ارکان حکومت اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

مردم باید افراد مؤمن، انقلابی، شجاع و دارای روحیه استکبار ستیزی را انتخاب کنند

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که دشمن همه اهتمام اش را برای ورود نیروهای ناصالح و عوامل نفوذی خود در انتخابات پیش رو انجام می دهد، ملت ایران به مراتب وظیفه سنگین تری دارند بنابراین باید با بصیرت و آگاهی کامل نسبت به انتخاب افراد مؤمن، انقلابی، شجاع و دارای روحیه استکبار ستیزی اقدام کنند.

امام جمعه چناران تصریح کرد: اگرچه تمامی کاندیداها از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند و همه مورد اعتماد هستند ولی شناخت بهترین ها برای مردم کار دشواری و در این شرایط اعتماد به لیست های انتخابی می توانند کمک کننده باشند ولی باید توجه داشت که این لیست ها از سوی چه کسانی و یا چه احزاب و گروه هایی تهیه شده است.

لیست جامعه مدرسین قابل اعتماد است

حجت الاسلام تاجی در ادامه ضمن اعلام حمایت و اعتماد خود از جامعه مدرسین قم، تأکید کرد:  مردم باید به لیست هایی اعتماد کنند که از سوی افراد مؤمن، جریان های متدّین و انقلابی و دلسوزان نظام تهیه شده و در این میان توجه و تأکید امام(ره) بر احترام به نظر جامعه مدرسین و علمای آن بوده که باید مورد احترام قرار گیرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رهبری نیز درباره اعتماد به لیست های اعلام شده فرمودند، اعتماد به لیست ها به خاطر اطمینان به حزب و جریان آن است بنابراین این لیست(جامعه مدرسین) می تواند برای مردم قابل اعتماد باشد البته بنده نیز به جامعه مدرسین اعتماد کامل داریم هرچند انتقادهایی نیز نسبت به برخی از آن ها وجود دارد.

دشمن برای انتخابات و نفوذ به مجلس و خبرگان برنامه دارد

امام جمعه چناران افزود: دشمن برای انتخابات هفتم اسفند و نفوذ به مجلس و خبرگان برنامه دارد به ویژه این که امروز وقتی دشمن از کم رنگ کردن حضور مردم نا امید شدند، تلاش می کند لیست و کاندیداهای مورد حمایت خود را معرفی کنند و بدون شک در انتخابات پیش رو تکلیف ملت ایران سنگین تر است و باید برخلاف توطئه دشمن عمل کنند.

اصولگرایان باید برای تشکیل یک مجلس مؤمن و انقلابی همدل و همصدا شوند

حجت الاسلام تاجی اظهار کرد: اصولگرایان با احساس تکلیف در عرصه انتخابات حضور یافتند ولی امروز که دشمن با تمام وجود دست به کار شدن و با بکارگیری از همه ابزار و ظرفیت های خود در جهت نفوذ به ارکان نظام تلاش می کنند، این افراد در چنین شرایطی دوباره باید احساس تکلیف و بلکه به نوعی ایثار کنند؛ نامزدهای انتخاباتی باید از کاندیدهای مطرح تر در جامعه حمایت کنند و در کنار هم برای تشکیل یک مجلس مؤمن و انقلابی همدل و همصدا شوند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه جریان اصلاح طلب، امتحان خود را خوب پس ندادند و حتی در میتینگ ها و جلسات خود عملکرد نظام، شورای نگهبان و حتی رهبری را نیز زیر سؤال بردند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 13