توصیه آیت الله علوی گرگانی به فعالان جبهه فرهنگی

آیت الله علوی گرگانی

حضرت آیت الله علوی گرگانی به فعالان و سربازان جبهه فرهنگی توصیه کرد که از تمام ابزارهای روز برای مقابله با هجمه دشمنان بهره گیرند.

خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مدیران موسسه هاتف  با بیان این که امروز جهان تشنه معارف و احکام اسلام است ٬ اظهار کرد: امروز دشمنان برنامه ریزی بسیار زیادی انجام داده اند و از ابزار روز برای تقابل با اسلام و فرهنگ تشیع استفاده می کنند که این امر وظیفه سربازان جبهه فرهنگی ما را چندین برابر می کند.

وی ادامه داد: سربازان فرهنگی باید از ابزارهای روز دنیا بر علیه دشمنان اسلام بهره ببرند و اجازه ندهند دشمنان با استفاده از این ابزارها به اهداف خود دست یابند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که بی تفاوتی ما در برابر دشمن به آنها اجازه دستیابی به اهدافشان را می دهد٬ تصریح کرد: فعالان فرهنگی می توانند با ابلاغ پیام ها و دستورات دین مبین اسلام و تشیع مخاطبان بسیار زیادی را در جهان جذب کنند و آنها را از گمراهی نجات بخشند.

وی با بیان این که امروز تلفن همراه به یکی از وسایل ضروری افراد در جهان تبدیل شده است، اظهار کرد: شما نباید از این ابزار مهم غافل شوید و با ابلاغ  پیام های کوتاه اسلام و سخنان اهل بیت(ع) و مراجع تقلید به روشنگری در جوانان غربی و جهان کمک بسیار زیادی داشته باشید.

حجت الاسلام جواد امینی در ابتدای این دیدار  با بیان این که موسسه هاتف با بهره گیری از ابزار و وسایل روز دنیا  از سال ۸۹ در زمینه های مختلفی از قبیل سبک زندگی اسلامی٬ اخلاق٬ احکام٬ شهدا و دفاع مقدس فعالیت می کند، افزود: امروز خوشبختانه این مؤسسه به طور مستمر با بیش از یک میلیون نفر ارتباط دارد که هرروز در حال گسترش است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 12