تشریح فعالیت‌های ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در سال ۹۵

 رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی و عضو اتاق فکر تبلیغ،ظهر امروز با حضور در تحریریه ایکنای خراسان رضوی از این خبرگزاری بازدید و فعالیت‌های ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در سال ۹۵ را تشریح کرد.
حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا، رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی ظهر امروز، ۲۳ فروردین‌ماه با حضور در تحریریه خبرگزاری ایکنا شعبه خراسان رضوی از این خبرگزاری بازدید کرده و پاسخگو سوالات خبرنگاران شد.
بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا، رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی در این بازدید مروری بر فعالیت‌های این سازمان در سال ۹۴ و اشاره‌ای به برنامه های استانی معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز داشت.
وی با اشاره به عناوین برنامه‌های این ستاد در سال جاری، هماهنگ با ابلاغیه ستاد مرکزی اقامه نماز کشور، عنوان کرد: پیگیری و گسترش جدی‌تر برنامه‌هایی همچون شبکه ملی امین، جشنواره نماز در فضای مجازی، طرح ملی نیک، مبین، هادی، مبشرین، طرح ملی بیان(بانوان یاور نماز) و یاوران نماز در روستا‌ها با هدف توسعه مشارکت‌های مردمی از جمله این موارد است.
بازدید رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در خصوص نظارت بر فعالیت مساجد و نمازخانه‌های بین راهی استان، بیان کرد: دز طول سال و همچنین ایام نوروز ۹۵، حدود ۵۰ مورد بازدید و نظارت از این مراکز دینی صورت گرفت، که ۸۰ درصد موارد مشکلی نداشتند و ۲۰ درصد نیز تذکراتی ارگان‌هایی که این مراکز زیر مجموعه آن‌ها هستند، داده شد.
رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی با اشاره به تجهیز کردن اماکن و فضا‌های عمومی سطح شهر مشهد مانند پارک‌ها در زمان ازحام جمعیت، ابراز کرد: پیشنهاد ما استفاده از چادر‌های موقت و کانتینر‌ها است که حتی این روش می‌تواند در جاده‌های محوری استان برای زمان اقامه نمار هنگامی که مساجد بسته هستند، مورد استفاده قرار گیرند.
بازدید رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی
عضو اتاق فکر تبلیغ گفت: تمام اماکن تجاری که در سطح شهر‌ها ساخته می‌شوند از شهرداری مجوز گرفته و باید مکان مناسبی بر اساس قانون به نمازخانه یا مسجد اختصاص پیدا کند و مراکزی که این قاعده را رعایت نکنند، قطعا مورد توبیخ و پیگیری قرار می‌گیرند.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 8